دیلی تلگراف : علت اصلی حملات شدید كلامی "محمود احمدی نژاد" علیه یهودیان و اسرائیل مشخص شد، زیرا او یك فرد یهودی تبار است و نام خانوادگی اصلی وی....
 
به گزارش "جهان"، روزنامه دیلی تلگراف چاپ انگلیس با تكیه بر دروغ پردازی های جریان سبز كه پیش از انتخابات اخیر ادعا می كردند "محمود احمدی نژاد" فردی یهودی تبار است،‌ با انتشار مطلبی ویژه به مانور تبلیغاتی و رسانه ای گسترده ای علیه رئیس جمهور كشورمان اقدام ورزیده است.

دیلی تلگراف در این گزارش خود می نویسد: علت اصلی حملات شدید كلامی "محمود احمدی نژاد" علیه یهودیان و اسرائیل مشخص شد، زیرا او یك فرد یهودی تبار است و نام خانوادگی اصلی وی "صبورچیان" است. وزارت كشور ایران اعلام كرده كه نام خانوادگی "صبورچیان"، متعلق به یهودیان ایران است!

این روزنامه انگلیسی در ادامه جنگ تبلیغاتی و جنجال سازی رسانه ای خود علیه رئیس جمهور كشورمان، می نویسد: در شناسنامه "احمدی نژاد" نوشته شده كه نام خانوادگی اش تغییر كرده است.

روزنامه دیلی تلگراف با هدف پر رنگ و لعاب كردن دروغ های خود به نقل از یك كارشناس ایرانی یهودی تبار كه نامش را هم بیان نكرده، می نویسد: "احمدی نژاد" نام خانوادگی خود را تغییر داد تا مشخص نشود كه اصلش یهودی است! او همیشه به شدت یهودیان و اسرائیل را مورد حمله و انتقاد قرار می دهد تا اصول و تبار یهودیش برملا نشود!

این روزنامه انگلیسی در ادامه دروغ پردازی های خود به اظهارات "علی نوری زاده" چهره ضدانقلاب مقیم لندن تكیه كرده و می نویسد: گذشته "محمود احمدی نژاد" مسائل زیادی را برای ما روشن می سازد. او هیچگاه تغییر نام خانوادگی خود را تكذیب نكرده و علت آن را هم بیان نكرده است.

دیلی تلگراف همچنین با اثبات ادعاهای دروغین خود به اظهارات برخی از نزدیكان "احمدی نژاد" كه نامی از آنها نبرده تكیه می كند و می نویسد: دلایل دینی و فشارهای اقتصادی موجب آن شد كه پدر احمدی نژاد تغییر دین بدهد و مسلمان شود! در آن زمان احمدی نژاد تنها 4 سال سن داشت.

شایان ذكر است اینگونه اظهارات و ادعاها پیش از انتخابات اخیر ریاست جمهوری توسط برخی حامیان موسوی و اصلاح طلبان علیه "محمود احمدی نژاد" مطرح می شد.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com