این گروه گفته است علیه سایت هایی که آنها را "ضد ویکی لیکس" خوانده، حملات اینترنتی انجام می دهد...
 
هکتیویست ها (فعالان هکر) ادعا کرده اند برای اینکه از مسترکارت که ارایه خدمات به ویکی لیکس را متوقف کرده انتقام بگیرند، سایت اینترنتی این شرکت کارت اعتباری را از کار انداخته اند.
به گزارش بی بی سی، گروه "ناشناس" (Anonymous) از چند روز پیش سایت هایی را هدف حمله قرار داده است که از همکاری با سایت ویکی لیکس امتناع کرده اند و به این سایت خدمات ارائه نداده اند.
این گروه از فعالان هکر با حملات اینترنتی خود، سایت دفتر دادستانی سوئد را که پرونده علیه جولیان آسانژ، موسس ویکی لیکس را مطرح کرده، برای ساعاتی غیر فعال کردند.
این گروه گفته است علیه سایت هایی که آنها را "ضد ویکی لیکس" خوانده، حملات اینترنتی انجام می دهد.
از دیگر مراکزی که هدف حمله قرار گرفته اند، بانک سوئیس است که دارایی های جولین آسانژ را مسدود کرده است.
وب سایت پلی پل (PayPal) هم که ارسال مبالغ اهدایی به سایت ویکی لیکس را متوقف کرده است، هدف حملات این هکرها قرار گرفته است.
حملات علیه این سایت ها از طریق 'حمله عدم سرویس‌دهی' (DDoS) صورت می گیرد.
در این حملات، با ایجاد ترافیک بی‌مورد و بی‌استفاده، حجم زیادی از منابع سرویس‌دهنده و پهنای باند شبکه، مصرف یا به نوعی درگیر رسیدگی به تقاضاهای بی‌مورد می شود و این تقاضا تا جایی که دستگاه سرویس‌دهنده را به حالت تعطیل در آورد، ادامه پیدا می‌کند.
گروه "ناشناس" اعلام کرده که با حملات آنها، سایت مسترکارت از کار افتاده است.
شرکت کارت اعتباری مستر کارت، انجام حملات اینترنتی را تائید نکرده اما متخصصان امنیتی گفته اند که سایت تحت حملات شدید (DDoS) بوده است.
نوآ بار یوسف، تحلیلگر ارشد امنیتی شرکت ایمپروا گفت که حملات صورت گرفته، بسیار هدفمند بوده است.
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fararu.com