رئیس جمهور در دیدار نمایندگان مجلس از وجود رگه​های انحرافی در برخی بخش​های نظام سخن گفته است.
 
خبرآنلاین:در این دیدار که در منزل رئیس​جمهور در پاستور انجام شده است، محمود احمدی​نژاد تاکید کرده است که مسائل موجود به زودی حل می​شود.

 موسی غضنفرآبادی یکی از نمایندگان شرکت کننده در این جلسه است که به نقل از احمدی​نژاد گفت: «من در خدمت نظام و انقلاب و خانواده شهدا هستم و بدانید که از  ناحیه احمدی​نژاد کوچکترین خسارتی به نظام وارد نخواهد شد».

 نماینده بم تاکید کرد: احمدی​نژاد اعلام کرد که من این مساله را با انجام یک گفت​وگو حل می​کنم. این موضوعی است که بین من و آقا است و انشاء​الله حل می​شود.

غضنفر آبادی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که رئیس جمهور چه زمانی سر کار خود حاضر خواهد شد؟، گفت: انشاء الله بزودی سر کار می​آیند.

یکی از خبرنگاران از نماینده بم درباره اضافه شدن دو بند به درخواست​های رئیس جمهور سوال کرد که او گفت: آقای احمدی​نژاد گفتند که چه زمانی من شرط گذاشتم؟ آقای جلیلی که پیش بنده بوده​اند.

اینکه مشایی به عنوان معاون اول رئیس جمهور انتخاب می​شود یا نه؟، دیگر شایعه​ای بود که غضنفر آبادی درباره آن اظهار داشت: درباره آقای مشایی هیچ صحبتی نه از جانب نمایندگان و نه از جانب رئیس جمهور بیان نشده است.

نماینده بم درباره احتمال طرح عدم کفایت رئیس جمهور در مجلس و پاسخ احمدی​نژاد اظهار داشت: ایشان اعلام کرد که عدم کفایت دلیل می​خواهد. مگر بنده چه کار کرده​ام؟

وی افزود: به هر حال استنباط ما از این دیدار این بود که دغدغه​های رئیس جمهور از سر دلسوزی است. آقای احمدی​نژاد معتقد است رگه​های انحرافی در برخی قسمت​های نظام وجود دارد و باید اصلاح شود.

 
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
 
www.seemorgh.com/news
 
منبع:khabaronline.ir