این روزها در فروشگاه‌های مجازی اینترنت همه چیز پیدا می شود و دیگر لازم نیست فروشنده نگران مجازبودن و یا غیرمجاز بودن محصول باشد و تنها چیزی که عرضه محصولی را در فروشگاه‌های اینترنتی تعریف می کند، بازار تقاضا است!
 
برنا:البته چند وقتی است که کار فروشگاه‌های مجازی از عرضه از محصولات آرایشی ماهواره ای و دارو های لاغری و انواع محصولات جنسی گذشته و برخی از این فروشگاه‌ها محصولاتی را می فروشند که نه تنها با عفت عمومی مغایر است بلکه به طور تلویحی دختران جوان را به انجام اعمال منافی عفت با جملاتی مثل "راز شما برای همیشه محفوظ می ماند" تشویق می کند!



نکته جالب این جا است که این محصولات با پست داخلی فرستاده شده و فروشنده در معرفی محصول به تفصیل توضیح می دهد که این محصولات در بسته بندی cd های آموزشی فرستاده می شوند!

این سایت‌ها و فروشگاه های مجازی ضمن این که بدون هیچ فیلترینگی به راحتی باز می شوند، می توانند با ارسال ایمیل به راحتی بازاریابی نموده و مشتری جالب نمایند.قیمت محصولات هم نسبت به تعداد درخواست متفاوت است و از 200  تا 5 هزار دلار متغیر است، البته فروشنده به کسانی که محصولات را به تعداد خریداری می کنند پیشنهاد کرده تا از پست محل سکونت‌شان صندوق پست بگیرند!


واقعیت این است که هیچ کس به درستی از تعداد مشتریان و فروش این محصولات مطلع نیست؛ اما حتی وجود چنین سایت‌هایی در شبکه مجازی، بدون اعمال هر گونه محدودیت، نه تنها با موازین اسلامی و شرعی مغایر است بلکه عملا اخلاق و عفت عمومی را نشانه رفته است...
 
 
سایر مطالب:
حواشی ازدواج پرماجرای نوه ملکه انگلیس
غول پیکر ترین گل جهان شکفت +عکس
نحوه خريد بيمه دوره خدمت سربازی 
بازی دختر بوشهری در فیلم مبتذل ضد ایرانی +عکس
توزيع روانگردان‌ باعنوان «داروی امتحان و قرص لاغری»
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:bornanews.ir