امام جماعت دانشگاه علوم پزشكی تهران به دليل اقدام برای نجات يك دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش در خيابان شريعتی تهران، در آستانه نابينايی از يك چشم قرار گرفت.
 
 

فارس:حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشكی تهران كه شب گذشته برای نجات یك دختر جوان از چنگال 2 نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی كرده و هم‌اكنون در پی نجات دادن این دختر، در آستانه نابینایی چشم راست خود قرار گرفته است، در بخش اورژانس بیمارستان فارابی تهران و در حالی كه خون چشم وی تمام لباس‌های وی را پوشانده بود، در تشریح این واقعه گفت: ساعت 22 شب سه‌شنبه در خیابان شریعتی، پائین‌تر از خیابان ملك به همراه 2 نفر همراه داخل خودروی خود در حال عبور بودیم كه ناگهان صدای فریادهای دختر جوان را شنیدیم.

وی افزود: بلافاصله پس از شنیدن این فریادها به سمت صدا حركت كرده و مشاهده كردیم كه 2 نفر از اراذل و اوباش سوار بر یك موتور برای ربایش یك دختر جوان اقدام كرده‌اند. این اراذل و اوباش قصد داشتند به زور، دختر جوان را سوار بر موتور كرده و با خود ببرند اما این دختر با فریادهای خود درخواست كمك كرده و از سوار شدن خودداری می‌كرد و 2 پسر جوان نیز وی را ضرب و شتم كرده و مورد هتاكی قرار می‌دادند.

حجت‌الاسلام فروزش ادامه داد: با مشاهده این صحنه برای نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش مهاجم یورش بردیم، اما با مقاومت این مهاجمان روبرو شده و درگیر شدیم. در هنگام درگیری، یكی از آنها كه شیشه نوشابه‌ای در دست داشت، این شیشه را با زدن به بدنه موتور شكست و سپس با آن چندین ضربه به چشم راست من وارد كرد كه نتیجه‌اش را مشاهده می‌كنید.

ضربات وارد شده بر چشم راست حجت‌الاسلام فروزش بسیار شدید بوده و به گفته یكی از پزشكان حاضر در اورژانس بیمارستان فارابی احتمال تخلیه شدن چشم راست این روحانی از خودگذشته و ایثارگر بسیار زیاد است.

حجت‌الاسلام فروزش در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: الحمدلله هرچند به قیمت مجروح شدن شدید یك چشم، موفق شدیم این دختر را از چنگال اراذل و اوباش و دزدان ناموس مردم نجات دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام فروزش دقایقی پس از گفت‌وگوی خود با فارس به علت خونریزی شدید چشم راست خود بیهوش شد.

این روحانی از خودگذشته به علت شدت جراحات وارده و برای جراحی به بیمارستان حضرت رسول(ص) منتقل شد.

 
 
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com
 
 
مطالب داغ اجتماعی:
حکم اعدام مدیر سایت سکسی لغو شد
اطلاعیه دفتر آیة الله مکارم درباره مصرف وجوهات
نحوه طلاق در میان زوج‌های تحصيلكرده ایران
دويستمين مرد ثروتمند جهان بيسواد است! +عکس
مبلغی که اراذل و اوباش را حافظ قرآن می‌کند