سکوت افراد و شخصيت ها در مقابل اظهار نظرهای اينچنينی گاهی به معنای تاييد اين اظهار نظرها است.
 
 
 

شفاف: «محمد مایلی کهن» چهره جنجالی فوتبال ایران چند روز قبل در اظهار نظری رسانه ای، اعلام کرده بود که «عزت الله ضرغامی» رییس سازمان صدا و سیما ویلایی به ارزش ۵ میلیارد تومان دارد و این ویلا در نزدیکی باغ مایلی کهن واقع شده است اما برخلاف رویه معمول که اخبار و مطالب کذب مربوط به مسوولان تکذیب می شود، این خبر از سوی رییس سازمان صدا و سیما تکذیب نشد.

سکوت افراد و شخصیت ها در مقابل اظهار نظرهای اینچنینی گاهی به معنای تایید این اظهار نظرها است. این موضوعی است که سبب شد تا خبرنگار ما آن را پی گیری کرده و درخصوص واقعیت موضوع از مسوولان صدا و سیما پرس و جو کند.

روز جمعه طی تماس با دفتر رییس سازمان صدا و سیما، در گفت و گو با فردی که مسوولیت دفتر وی را به عهده داشت، این جمله را شنیدیم:« همه چیز در حد یک شوخی است وآقای ضرغامی چنین ویلایی ندارد و همین جا هم اعلام می کنیم که اگر آقای مایلی کهن مدارکی برای اثبات این موضوع در دست دارند، این مدارک را در اختیار رسانه ها قرار دهند».

کارمند دفتر رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه ۲۰ سال است با مهندس ضرغامی همکاری دارد گفت:« مهندس به شدت پایبند به مسائل شرعی هستند. و مطمئن باشید که چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد».

برای تایید موضوع با «محمود عاطفی» مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما و از دوستان نزدیک مهندس ضرغامی نیز تماس گرفتیم. عاطفی به سرعت به تلفن خبرنگار ما پاسخ داد اما با اظهار بی اطلاعی از اظهار نظر مایلی کهن ـ که به نظر می رسد برای مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما امری عجیب است ـ اعلام کرد که با توجه به شناختی که از ضرغامی دارد، داشتن چنین ویلایی بعید است. او سپس به انتقاد از درج چنین اخباری در رسانه‌ها پرداخت و در نهایت درخصوص ماهیت ویلا ـ چه پنج میلیاردی چه ۵۰ میلیونی ـ گفت: « طبق شناخت من همه چیز در حد یک شوخی کذب است».

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:shafaf.ir
 
 
مطالب داغ اجتماعی:
انتقاد شدید از شکل ارائه حجاب در رسانه ملی
پيامک ها هم فيلتر می شوند؟
پاسخ آيت الله سبحانی به یک شبهه
ورود دستمال مرطوب مخدر به بازار
بالاخره تعطیلی عید فطر یک روز افزایش یافت