نگرش پليس اين است كه پس از اجرای موفقيت آميز طرح جمع آوری گيرنده های ماهواره ای و برخورد با استفاده كنندگان و توزيع كنندگان و با توجه به راه اندازی شبكه های متنوع ديجيتالی توسط صدا و سيما...

 

اوج:فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به رويكرد فرهنگي پليس اصفهان در جمع آوري تجهيزات دريافت از ماهواره اظهار داشت: اعطاي رايگان گيرنده هاي ديجيتالي تلويزيون كه با پيشنهاد اين فرماندهي و همكاري صدا و سيماي مركز استان و قرارگاه جنگ نرم استانداري به اجرا گذاشته است، گام موثري در جلوگيري از ترويج فرهنگ منحط غربي خواهد بود.

سرتيپ حسن كرمي افزود: نگرش پليس اين است كه پس از اجراي موفقيت آميز طرح جمع آوري گيرنده هاي ماهواره اي و برخورد با استفاده كنندگان و توزيع كنندگان و با توجه به راه اندازي شبكه هاي متنوع ديجيتالي توسط صدا و سيما جايگزين مناسبي براي كسب اطلاع از اخبار و رويدادهاي جهان و مشاهده برنامه هاي آموزنده فراهم شود.

كرمي اظهار داشت: با توجه به درصد بالاي استفاده از گيرنده هاي ماهواره اي در سطح استان، وجود كارگاه هاي توليد تجهيزات ماهواره اي و حجم وسيع قاچاق اين قطعات و تجهيزات، كميته اي به منظور مقابله نرم افزاري و سخت افزاري با عوارض سوء سياسي، امنيتي، فرهنگي و اجتماعي در سطح استان اصفهان تشكيل شد.

وي اضافه كرد: اطلاع رساني از طريق رسانه هاي عمومي، تلاش براي ارتقاي فرهنگ استفاده از رسانه، تهيه و توزيع بروشور، جمع آوري بشقاب و گيرنده ها و مبارزه جدي با تهيه و توزيع كنندگان اين تجهيزات از مهمترين تصميمات اين كميته است.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:owjnews.ir
 
 
مطالب داغ اجتماعی:
مربی رقص با سابقه کاری مکفی نیازمندیم!
ازداوج مجدد یک مرد در 120 سالگی!+عکس
ماجرای جالب تولد نوزاد در هواپیما + عکس مادر و فرزند
دوچرخه‌های اسلامی بانوان در راه بازار
ارتباطات نامشروع در کمپ های ترک اعتیاد