آن زمانی که آزادگان سر افراز وارد کشور ما شدند، شایعه این که حمید باکری برگشته چه اثر آزاردهنده روحی برای فرزندانم داشت، کلی زمان برد تا توانستیم کمی شرایط بچه ها را عادی کنیم...

 
عصر ایران:نمی دانم!! شایعه پیدا شدن پیکر حمید باکری ساخته و پرداخته دوستان نادان و یا فرصت طلبان احمق است که ناشیانه داستان پردازی می کنند!! البته شایعه حدود دو هفته پیش پردازش شده، و خانواده درجه یک شهید، به عنوان شوخی تلقی کردند. پس هدیه ی انتخاباتی نیست. ..
 
پس از انتشار و تکذیب شایعه غیراخلاقی کشف پیکر مطهر شهید حمید باکری از چهره های سرشناس دوران دفاع مقدس که در عملیات خیبر بر اثر اصابت گلوله آرپی جی به شهادت رسید و پیکرش هیچ گاه به عقب بازنگشت، و تنها حکم بازی با احساسات بازماندگان جانشین شهید فرمانده لشگر 31 عاشورا را داشت، همسر این شهید با انتشار یادداشتی با ادبیاتی تند نسبت به این مسئله اعتراض کرد.
 
در این نوشته آمده است:
 
اللهم اشکو الیک
 
مملکت داریم،” اگر بامن باشی هر چه می خواهی بگو و ادعا کن وای به حال کسی که مخالف من باشد” این تفکر فعلا راس همه امور است. می شود دروغ گفت فقط راست ها را نباید گفت. کلا حمید باکری گوشت قربانی برای تهییج احساسات مردم است. آن زمانی که آزادگان سر افراز وارد کشور ما شدند، شایعه این که حمید باکری برگشته چه اثر آزاردهنده روحی برای فرزندانم داشت، کلی زمان برد تا توانستیم کمی شرایط بچه ها را عادی کنیم.
 
نمی دانم!! شایعه پیدا شدن پیکر حمید باکری ساخته و پرداخته دوستان نادان و یا فرصت طلبان احمق است که ناشیانه داستان پردازی می کنند!! البته شایعه حدود دو هفته پیش پردازش شده، و خانواده درجه یک شهید، به عنوان شوخی تلقی کردند. پس هدیه ی انتخاباتی نیست. ..
 
ظاهرا شهید به همه تعلق دارد غیر از خانواده. از شهادت سهم خانواده گریه و دربدری و غریبی و… و سوختن دائمی در فراق شهید. و برای فرصت طلبان و .. شهید گوشت قربانی است که هر وقت اراده کنند برای منافع خود، می توانند او را به قربانگاه ببرند. حتما مشکلی پیش آمده و با این شایعه آن را می پو شانند.
 
در ضمن اگر قرار باشد پیکر حمید برگردد من قبل از همه خبردار می شوم. سال های قبل هر وقت با ایثار و گذشت گروه تفحص، پیکر قهرمانان دفاع مقدس به دامن انتظارخانواده هایشان برمی گشت معمولا من شب قبل خواب می دیدم حمید یا آقا مهدی برگشته اند و اگر خدا توفیق می داد در مراسم تشیع عزیزان شرکت می کردم.
 
پس از نظر اینجانب بارها پیکر حمید و آقا مهدی برگشته اند و ادبی که از این دو برادر سراغ دارم، منتظرند تا همه بر گردند و هدیه برای مردم ایران و خانواده باکری برگشت آرمانهای آنهاست. خدایا ما هر چه در راه تو داده ایم پس نمی گیریم فقط ما را ازدست نادانها نجات بده.
 
فاطمه امیرانی (همسر حمید باکری) 90/12/12

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com
 
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
بمب ارزی دولت منفجر شد

عکس/ وقتی محمدرضا شاه،امام جماعت می شود!
نظر توکلی در مورد موسوی و کروبی
جزئیات خرید و معافیتهای خدمت سربازی
گاف عجیب پزشك عربستانی!