شركت سامسونگ كره جنوبی با انتشار بيانيه‌ای رسمی به دليل پخش تیرز تبلیغاتی ضد ایرانی محصولات این شرکت به‌طور رسمی از مردم ایران عذرخواهی کرد.

ایسنا: شركت سامسونگ كره جنوبی سرانجام پس از چند هفته تاخیر، با انتشار بیانیه‌ای رسمی در بخش فارسی سایت این شركت به دلیل پخش تیرز تبلیغاتی ضد ایرانی محصولات این شرکت در یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، به‌طور رسمی از مردم ایران عذرخواهی کرد.

متن کامل بیانیه‌ شركت سامسونگ به این شرح است:
شرکت سامسونگ الکترونیکس بدین وسیله ابزار تاسف شدید خود را از سوءتفاهم پیش آمده درباره كلیپ تبلیغاتی پخش شده توسط شركت تلویزیونی كابلی اسرائیلی HOT اعلام می‌دارد. بدین وسیله شركت سامسونگ نداشتن اطلاع و همكاری را در زمینه ساخت و تهیه ویدیو كلیپ ساخته شده توسط شبكه كابلی HOT را به اطلاع عموم می‌رساند.
قابل توجه است كه كلیپ پخش شده از شبكه كابلی HOT نه منظور تبلیغ محصول گالاكسی تب سامسونگ، بلكه تنها به عنوان جایزه قرعه كشی این شبكه استفاده شده است و شركت سامسونگ هیچ‌گونه ارتباطی با كلیپ تبلیغاتی ذكر شده نداشته است.

دفتر سامسونگ الكترونیك تهران به محض اطلاع از تهیه و پخش این ویدیو كلیپ اعتراض شدید خود را به دفتر مركزی سامسونگ اعلام كرده و در اولین اقدام شركت سامسونگ الكترونیكس كره از هرگونه تامین این محصول برای شبكه ذكر شده جلوگیری می‌كند.

لازم به ذكر است كه شركت سامسونگ الكترونیكس مجددا تاسف خود را از بابت هرگونه سوءتفاهم به وجود آمده در مورد ارتباط شركت سامسونگ با این ویدیو كلیپ اظهار می‌كند و سامسونگ به عنوان یك عضو جامعه جهانی متعهد به احترام به مردم و فرهنگ غنی ایرانی در سراسر جهان است.

در تیزر تبلیغاتی یكی از محصولات سامسونگ كه چندی پیش از سوی یك شبكه‌ اسرائیلی پخش شد، به صورت كامل مغرضانه و بی‌شرمانه، مردم ایران به عنوان افرادی عقب مانده و جنگ‌طلب معرفی شدند!



گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
شهیدی که خواست تشییع جنازه‌اش مثل مراسم عروسی باشد + عکس
واکنش امام جمعه تهران به مزاح قرائتی
هیس! در مورد این قانون آهسته سخن بگویید
شوك ميليونی بر بازار خودروی شب عيد
رقابت دلاری احمدی نژاد و خاتمی + نمودار