رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اختصاص یک روز در مطب‌ها به ویزیت رایگان و چکاپ افراد از حضور پزشکان در تمام مساجد کشور به مناسبت هفته سلامت خبر داد.
سینا نیوز: دکتر محمد رئیس‌زاده با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت و با توجه به نامگذاری سال ۹۱ به عنوان سالمندی و سلامت (زندگی سالم، طول عمر بیشتر) از سوی who (سازمان جهانی بهداشت) اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز در این زمینه با همکاری پایگاه‌های بسیج فرآیند حضور پزشکان در مساجد بعد از نمازهای جماعت را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته سلامت یک روز در مطب‌ها نیز به ویزیت رایگان و چکاپ افراد اختصاص می‌یابد، افزود: در این زمینه ویزیت رایگان و چکاپ فشار خون نیز در تمام نماز جمعه‌های سراسر کشور در هفته سلامت صورت می‌پذیرد.

رئیس‌زاده ادامه داد: سازمان بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته سلامت برنامه‌های متعدد دیگری نیز برای اطلاع‌رسانی و ارتقا آگاهی افراد در زمینه‌های بهداشت و سلامت از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی در ۲۰۰ کانون بسیج جامعه پزشکی سراسر کشور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه در مبحث سالمندان نیز پنل اختصاصی در پنجمین کنگره حوادث و بلایا برگزار شد که برای استفاده بیشتر نتایج آن در اختیار نهادهای مختلف مرتبط از جمله وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

رئیس‌زاده گفت: به مناسبت این هفته ۴۰ نفر از پزشکان بسیجی پیشکسوت عضو این سازمان از قله پنج هزارو ‌۶۱۹ متری دماوند نیز صعود خواهند کرد.
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:sinanews.ir
 
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
زنی که همسرش را قربانی رابطه نامشروع کرد
اگر فائزه نصف روز زندان برود، ریشم را می‌تراشم
اوج انحطاط اخلاقی در آمریکا+ عکس
عکس دیده نشده از سید احمد خمینی در دوران جوانی
همسر نخست وزیر ترکیه درخیابان ولیعصر