روابط عمومی سازمان امور مالیاتی با تائید این موضوع از کشیده شدن این ماجرا به ریاست کل سازمان امور مالیاتی با پیگیری های جوان بدهکار خبر می دهد.

الف:جوانی که ۱۳ سال پیش از یک موسسه مالی و اعتباری برنده یک دستگاه خودرو پراید شده بود با دیدن اصل و جریمه ۹ میلیون تومانی مالیات این جایزه شوکه شد.

اوستا طلعتی که سال ۱۳۷۸ از موسسه مالی و اعتباری بنیاد برنده یک دستگاه پراید شده بود در سال ۱۳۸۲ اخطاریه ای از اداره مالیاتی دریافت می کند که از بدهی دو میلیون و ۱۴۱ هزار تومانی وی به سازمان امور مالیاتی بابت مالیات دریافت این جایزه و جرایم معوق ان حکایت داشت.

این جوان با مراجعه به اداره مالیاتی مربوط و ابراز بی اطلاعی از پرداخت چنین مالیاتی (مالیات بر درامدهای اتفاقی ) می گوید نه بانک و نه سازمان مالیاتی هنگام دریافت این جایزه درباره پرداخت مالیات چیزی به من نگفته اند.
پیگیری و شکایت این جوان در جلسات کمیسیون های بدوی و تجدید نظر ان قدر طول کشید تا جرایم مالیاتی وی به پنج میلیون و۲۵۰ هزار تومان رسید که شاید از ارزش کنونی این خودرو نیز بیشتر باشد .

کش و قوس های این ماجرا ادامه می یابد و جوان هم به خیال اینکه با پرداخت ۱۰ درصد مالیات و بخشی از جریمه دست از سر او برداشته اند ، پیگیری ماجرا را رها می کند ، اما اواخر سال ۱۳۹۰ متوجه می شود به علت بدهی ۹ میلیون و سیصد هزار تومانی بابت معوقه مالیاتی برنده شدن پراید؛ ممنوع الخروج شده است.
روابط عمومی سازمان امور مالیاتی با تائید این موضوع از کشیده شدن این ماجرا به ریاست کل سازمان امور مالیاتی با پیگیری های جوان بدهکار خبر می دهد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان امور مالیاتی موضوع به اطلاع رئیس کل سازمان امور مالیاتی می رسد و علی عسکری ۱۷ اردیبهشت امسال از اداره مالیاتی مربوط می خواهد اصل مالیات جایزه وی را دریافت کنند و جرایم او را ببخشند.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:alef.ir
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
سه شرط اصلی استخدام در شبكه من و تو +سند
سرگذشت عجیب دختری ۱۷ ساله‌ با ۷ فرزند! +تصاویر
ما معشوقه دیکتاتورها بودیم! + تصاویر
تردد آزادانه مجری من و تو در تهران!
واکنش هاشمی به حضور احمدی نژاد در مجمع