گرانی ها را می بینید آقای رییس جمهور؟!
انتظار ما از دولت محترم این است که شفافیت و صداقت را در باب مساله گرانی ها در پیش بگیرد و با تشریح صادقانه سهم هریک از عوامل در مشکل پیش آمده، تدبیری بیاندیشد تا با نظارت درست و تغییر مجریان نالایق ذره ای فشار بر مردم عزیز ایران مان تحمیل نشود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ با صدور بیانیه ای به سران قوا تاکید کرد، در حالی که بیش از سه سال از نام گذاری دهه «پیشرفت و عدالت» می گذرد اما مردم با مشکلات عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و این مساله نشان دهنده این است که در مسیر برقراری عدالت درست عمل نشده است.

به گزارش جهان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در این نامه خطاب به رئیس جمهور نوشته است: شما که در طول دوران ریاست جمهوری خود، بالغ بر صد سفر استانی داشته اید و ارتباط تنگاتنگی با بدنه مردم برقرار کرده اید، آیا این گرانی ها و تاثیر آن بر زندگی مردم را نمی بینید؟ آیا نمی بینید که مستقل از تمام تلاش هایی که شده همچنان امروز مردم درگیر نیازهای ساده معیشتی خود هستند و گرانی های اخیر مشکلاتی را برای اقشار مختلف مردم، خصوصا قشر مستضعف جامعه به وجود آورده است؟

در قسمت دیگری از این نامه آمده است: حال سوال ما از دولت و رییس جمهور محترم این است که با این اوصاف چرا فکری برای حل این مساله نمی کنند؟ آیا این که مسائلی مانند کارشکنی ها یا تحریم وجود دارند، دلایل کاملی هستند تا با توسل به آن ها بتوان فشار وارد شده بر مردم را توجیه کرد؟ آیا واقعاً کنترل بازار، خصوصاً قیمت اجناس ضروری کار سختی است برای دولت؟! در حالیکه در موارد مشابه در سالیان گذشته دولت نشان داد که به خوبی از عهده این کار بر می آید. انتظار ما از دولت خدمتگزار این است که با وجود احتمال درستی تمام مسائل، نگذارد ذره ای از مشکلات به مردم منتقل شود.

انتظار ما از دولت محترم این است که شفافیت و صداقت را در باب مساله گرانی ها در پیش بگیرد و با تشریح صادقانه سهم هریک از عوامل در مشکل پیش آمده، تدبیری بیاندیشد تا با نظارت درست و تغییر مجریان نالایق ذره ای فشار بر مردم عزیز ایران مان تحمیل نشود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ همچنین خطاب به قوه قضائیه تاکید کرده است: آیا برخورد قاطعانه با بخشی از خاطیان و اعلام جرم آن ها باعث نمی شود که سایر افرادی که قصد خیانت به ملت بزرگ ایران دارند حساب کار دستشان بیاید؟

این شورا خطاب مجلس هم تصریح کرده است: آیا نیازهای اساسی مردم حقیقتا مساله شماره یک مجلس محترم می باشد؟ آیا در شرایطی که مردم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند، مجلس به رفع دغدغه های مردم می پردازد یا درگیر مسائل سیاسی است؟ برای اثبات این مدعا کافی است نگاهی به مصوبات مجلس در چندماه گذشته بیندازیم تا مشخص گردد چه اندازه این مصوبات به نیازهای کنونی مردم نزدیک بوده است؟ ... خواسته ما از شما و سایر نمایندگان محترم این است که به جای بها دادن به مسائلی که در اصطلاح سیاسی بازی خوانده می شود، اندکی به خواسته های مردم توجه نماید.
 
در پایان این نامه اعلام شده است: در صورت کوتاهی مسئولین و فاصله گرفتنشان از مردم و عدم تحقق خواسته های مردم، ما دانشجویان بسیجی تمام تلاش خود را برای تحقق خواسته های ملت انجام خواهیم داد و ذره ای در این مسیر کوتاه نخواهیم آمد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.ir


مطالب داغ سایر بخش ها:
تحقیر آقای رئیس‌جمهور توسط خانم وزیر +عکس
بکرترین ساحل ایران کجاست؟
نامه‌ای که خاتمی پاسخ داد و احمدی‌نژاد نه!
65 سال حبس برای یک روحانی
مصطفی معين محكوم شد