بارش تابستانه در راه است
انتظار داریم از بعدازظهر امروز، ابرهای گل‌كلمی روی مناطق وسیع‌تری از نیمه شمالی، شمال‌غرب، مناطقی از غرب، ارتفاعات شمال‌شرق و دامنه‌های البرز گسترده شود و رگبار، رعد و برق و حتی بارش‌های تگرگ را شاهد باشیم.


شنیدن خبر بارش‌های چشمگیر تابستانه، در این روزهای گرم و تابستانی برای هموطنان ساكن در نیمه شمالی می‌تواند خوشحال‌كننده باشد.


این بارش‌ها از امروز مناطق وسیعی از نیمه شمالی، شمال‌غرب و حتی مناطقی از شمال تهران را فرا می‌گیرد. خبر خوب دیگر این‌كه از امروز كاهش دما در سراسر كشور محسوس‌تر خواهد شد.

دیروز: روز گذشته مانند روزها و حتی هفته‌های متوالی گذشته در شمالی‌ترین شهرهای شمال‌غرب، دامنه‌های شرقی البرز، ارتفاعات شمال‌شرق و جنوب‌شرق میهن، بارش‌های پراكنده رگباری، همراه با رعد و برق رخ داد. همچنین همان طور كه پیش‌بینی شده بود از روز گذشته، ترمز افزایش دما گرفته شد و حتی دماسنج‌ها كمی كاهش را نشان داد.

امروز: انتظار داریم از بعدازظهر امروز، ابرهای گل‌كلمی روی مناطق وسیع‌تری از نیمه شمالی، شمال‌غرب، مناطقی از غرب، ارتفاعات شمال‌شرق و دامنه‌های البرز گسترده شود و رگبار، رعد و برق و حتی بارش‌های تگرگ را شاهد باشیم. در جنوب‌شرق كشور نیز جریان‌های مرطوب موسمی، بارش‌هایی را سبب خواهد شد. همچنین كاهش دما از امروز محسوس‌تر می‌شود و حتی می‌توان گفت در برخی نقاط نیمه شمالی، هوا خنك خواهد شد.

آینده‌نگری: به نظر می‌رسد بارش‌ها طی امروز بعدازظهر و فردا روی دامنه‌های البرز شدت گیرد و حتی در برخی مناطق آبگرفتگی را شاهد باشیم. بارش‌ها در شمال تهران هم نسبت به این موقع از سال قابل توجه خواهد بود. روند كاهشی دما نیز تا اواسط هفته ادامه دارد.

     


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.com


مطالب داغ سایر بخش ها:
درخواست استخدام!+ عکس
کهگیلویه و بویراحمد در آستانه ی تغییر نام
لیدر جدید اصلاح طلبان چه کسی است؟
نزاع یکی از قوی ترین مردان ایران در کرج
توصیه فیروزآبادی به کلینتون