ازدواج دوباره
لینا هندرسون و رولاند دیویس در دوران نوجوانی با یکدیگر ازدواج کرده و پس از ۲۰ سال زندگی مشترک و تولد چهار فرزند از هم جدا شدند. آن‌ها در سن ۸۵ سالگی و ۴۸ سال پس از طلاقشان دوباره یکدیگر را یافته و قصد ازدواج مجدد دارند.

جام جم آنلاین به نقل از جنتساید، لینا هندرسون و رولاند دیویس هر دو ۸۵ ساله هستند و تصمیم گرفته‌اند پس از گذشت ۴۸ سال از طلاقشان فرصت جدیدی یه یکدیگر داده و دوباره ازدواج کنند.

ازدواج آن‌ها روز شنبه با حضور فرزندانشان برگزار خواهد شد. در واقع در این مراسم ازدواج چهار نسل حضور دارند.

لینا و رولاند در دوره نوجوانی در شهر چاتانوگا در ایالت تنسی با هم آشنا شدند. آن‌ها بدون اطلاع خانواده‌شان مخفیانه ازدواج کرده و بنا براین نتوانستند از شادی‌های یک ماه عسل بهره‌مند شوند. لینا که آن روز‌ها به خوبی به یاد دارد، می‌گوید: پس از مراسم ازدواج در کلیسا رولاند به سرکار و منهم به خانه بازگشتم. این ماجرا به سال ۱۹۴۴ باز می‌گردد. رولاند سپس برای انجام خدمت وظیفه به ارتش رفت و لینا در یک شرکت بیمه مشعول به کار شد.

آن‌ها پس از تولد چهار فرزند در سال ۱۹۶۴ از هم جدا شدند و آخرین بار در مراسم تدفین یکی از نزدیکانشان در سال ۱۹۹۶ یکدیگر ملاقات کردند. با این حال، آن‌ها به دلیل فرزاندشان تماس با هم را قطع نکرده بودند.

در ژانویه سال جاری همسر رولاند درگذشت و او تنها زندگی می‌کرد. رولاند در یک تماس تلفنی با لینا دوباره از او تقاضای ازدواج کرد و لینا هم این درخواست را پذیرفت.

مراسم ازدواج دوباره لینا و رولاند که هردو بسیار هیجان‌زده هستند در کلیسای الیم کریستیان فیلوشیپ شهر بوفالو در شرق ایالت نیویورک برگزار شده و سپس جشن ازدواج در یک رستوران شهر آمهرست برپا می‌شود. با این حال، ماند نخستین ازدواجشان این بار نیز آن‌ها به ماه عسل نخواهند رفت.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shafaf.ir




مطالب داغ سایر بخش ها:
آزمایش نسل‌جدید دقیق‌ترین موشک ایرانی
خانم دکتر با مرگ خود به 3بیمار فرصت زندگی بخشید
كاهش قيمت سكه و دلار در بازار
اختلاس ۱۵ميليارد توماني در بنياد شهيد
چوبه دار، فرجام رابطه پنهانی مرد متاهل