سایت همسر یابی
وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ یک از سایت‌های همسریابی و مشاوره‌ای از طرف وزارت ورزش و جوانان و سازمان سابق ملی جوانان مجوز دریافت نکرده‌اند.


به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین محمد عباسی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ساماندهی ازدواج جوانان و در جمع خبرنگاران، افزود: وزارت ارشاد به سایت‌های مختلف مجوز می‌دهد، اما پس از تصویب نهایی آیین نامه ازدواج قرار است وزارت ورزش و جوانان و با وزارت ارشاد در زمینه شرایط لازم برای صدور مجوز برای سایت‌های همسریابی مذاكره كند.

وزیر ورزش وجوانان درباره فعالیت سایت‌های همسریابی تاكید كرد: مشاوره عالمانه یكی از موضوعاتی است كه می‌تواند به ازدواج عالمانه كمك كند، بنابراین ضرورت برخورداری از مراكز مشاوره علمی احساس می‌شود و در نظرسنجی كه از جوانان انجام شد آنان نیز این مراكز را ضروری می‌دانستند.

مسكن ووام قرض الحسنه می‌تواند در ازدواج جوانان موثرباشد

وی با اشاره به موضوع دوم جلسه امروز ستاد ساماندهی ازدواج جوانان گفت: جامعه ما در زمینه ازدواج با دغدغه‌هایی مواجه است. سن ازدواج و میزان طلاق در برخی نقاط كشور به ویژه كلان شهرها مانند تهران افزایش یافته است، بنابراین برای حل این موضوع لازم است راهكارهایی ارائه شود و از همه فرصت‌های دستگاه‌ها در این زمینه در جهت ترویج ازدواج آگاهانه، پایدار و آسان استفاده شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در این جلسه گزارش‌هایی ارائه شد و مولفه‌های موثر در زمینه ازدواج جوانان مطرح شد. مسكن ووام قرض الحسنه می‌تواند در زمینه ترویج و ترغیب ازدواج جوانان موثرعمل كند.

وی در پاسخ به پرسشی در زمینه مشخص نشدن اختیارات وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان از سوی مجلس، گفت: اینطور نیست كه وزارت جوانان كل موضوعات مربوط به جوانان مانند اشتغال و مسكن را پوشش دهد؛ بلكه بر اساس قانون پنجم توسعه قرار است وزارتخانه‌های مختلف به این موضوع بپردازند و عملكرد آنان در زمینه جوانان را وزارت ورزش و جوانان پیگیری و پایش كند.

عباسی تاكید كرد: اختیارات وزارت ورزش و جوانان همان اختیارات و وظایف سازمان ملی جوانان است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: afkarnews.ir



مطالب داغ سایر بخش ها:
خواستگار سمج، دختر مورد علاقه‌اش را كشت
عراق,ادعای استفاده ایران از حریم هوایی‌ این كشور را رد كرد
چند درصد قبولی‌های آزمون دكتری مرد و چند درصد زن بودند؟
قانونگذاران آمریكایی از كلینتون توضیح می‌خواهند
نامه خاندان هاشمی‌رفسنجانی به آملی لاریجانی