کاهش دمای هوای تهران
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش دمای پایتخت در روزهای آخر هفته و ورود سامانه برفی به نوار شمالی و شمال غربی کشور خبر داد.


عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی روز چهارشنبه آسمان پایتخت نیمه ابری و وزش باد در شهرهای شرقی بارش پراکنده خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز با 4 درجه کاهش به 2- و 9 درجه سانتیگراد می‌رسد.

امیدوار ادامه داد: همچنین در روز پنجشنبه نیز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به صفر و 8 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: دامنه بارش روز چهارشنبه محدود به شمال شرق، شرق و سواحل جنوبی دریای خزر خواهد شد و از بعدازظهر چهارشنبه به‌تدریج سامانه بارشی فوق از مرزهای شرقی خارج خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که چهارشنبه با خروج سامانه فوق وزش بادهای شمالی و سرد در غالب نقاط کشور به‌ویژه نیمه شرقی رخ خواهد داد، گفت: طی دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خاتمه اظهار داشت: از عصر پنج شنبه بتدریج در برخی مناطق سواحل غربی دریای خزر و شمال غرب کشور بارش برف و در روز شنبه برای برخی مناطق نوار شمالی کشور کولاک برف پیش بینی می‌شود.
 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخش ها:
قتل وحشتناك مسافر ایرانی در تهران
سرانه اسكناس در كشور چقدر است؟
گرفتن جان تهرانی‌ها فقط با یک امضا
متن کامل قانون انتخابات ریاست جمهوری
راننده سابق اتوبوس جایگزین چاوز می شود