فرمانده ناجا گفت: تحریمها و شرایط اقتصادی تاثیر اندکی بر امنیت کشور داشته است...

فرمانده ناجا گفت: تحریمها و شرایط اقتصادی تاثیر اندکی بر امنیت کشور داشته است.
 سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح چهارشنبه در نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص تاثیر گرانی و شرایط اقتصادی در وقوع جرم تاکید کرد: طی 9 ماه گذشته آمارهای جرائم را به طور کلی بررسی کردیم و تنها در آذر ماه بود که سرقت های خرد، اندکی رشد داشت. وی تصریح کرد: به طور حتم وضعیت ارز و گرانی ها می توانست مشکل آفرین شود اما با برنامه ریزیهای صورت گرفته کمترین مشکلی را شاهد نبودیم.
سرداراحمدی مقدم ادامه داد: به دلیل بالا بودن نرخ سوخت در کشورهای همسایه بحث قاچاق سوخت را شاهد بودیم که برنامه ریزی های مختلفی نیز در این راستا انجام شده است.

توزیع کننده فیلم زورگیری شناسایی شد
وی در ادامه سخنان خود بیان اینکه توسعه احساس امنیت نیز در اولویت برنامه است، گفت: امروز با توجه به رسانه های جدید و فراگیر احساس امنیت در جایگاه خاصی قرار دارد. فرمانده ناجا با بیان اینکه رسانه ها در ارائه اخبار و گزارش ها باید دقت داشته باشند، یادآور شد: به طور مثال فیلمی که مدتی پیش از یک صحنه زورگیری توزیع شده بود توانست بر روی افکار عمومی تاثیر داشته باشد اما سریع این موضوع جمع شد. سردار احمدی مقدم افزود: توزیع کنندگان این فیلم شناسایی شدند و به طور حتم با آنها برخورد خواهد شد زیرا توزیع این چنین صحنه هایی باعث می شود که سر نخ ها از نیروی انتظامی دور شود و دستگیری این افراد مشکل باشد. وی تاکید کرد: عاملین تمامی این اتفاقات سریع دستگیر می شوند.
فرمانده ناجا در خصوص اجرای طرح جمع آوری اراذل و اوباش نیز گفت: این طرح از گذشته اجرایی شد و تا به امروز نیز ادامه دارد اما از اینکه بگوییم این افراد نباید از زندان آزاد شوند درست نیست زیرا قاضی نیز به اندازه جرایم حاصل شده حکم صادر می کند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
سفیری که قصد بازگشت به تهران ندارد
درخواست دادستان کل کشور از احمدی‌نژاد
سن بازنشستگی اساتید افزایش یافت