ظهر دیروز پیامکی از بانک رفاه به تعدادی از سرپرستان خانوار مبنی بر برداشت 28 هزار تومان یارانه نقدی ارسال شد.

 

خبرگزاری آنا:یارانه 28 هزار تومانی درحالی از حساب‌های بانک رفاه برداشت شده است که مدیران این بانک می‌گویند بخاطر اتمام تاریخ انقضای کارت‌ها بوده ولی اداره خدمات نوین همین بانک می‌گوید سازمان هدفمندی برداشت کرده است.

ظهر دیروز پیامکی از بانک رفاه به تعدادی از سرپرستان خانوار مبنی بر برداشت 28 هزار تومان یارانه نقدی ارسال شد.

ارسال این پیامک آنهم زمانی که قرار است امروز یارانه نقدی ماهانه به حساب‌ها واریز شود موج نگرانی را در بین دریافت‌کنندگان پیامک مذکور ایجاد کرد.

تعدادی از این افراد به صورت حضوری به شعب بانک رفاه مراجعه کردند اما در پاسخ فقط با این جمله مواجه شدند که با اداره خدمات نوین بانک تماس بگیرید.

خبرنگار آنا طی تماسی با اداره خدمات نوین بانک رفاه با این پاسخ روبه رو شد که 28 هزار تومان توسط سازمان هدفمندی از حساب‌ها برداشت شده است.

در همین حین امااسماعیل لنگانی یکی از اعضاء هیات مدیره بانک رفاه به بیان توضیحاتی متناقض با توضیحات مسئولان اداره خدمات نوین بانک رفاه پرداخته و اعلام کرده است: این پیامک‌ها برای قطع یارانه 28 هزار تومانی نبوده است بلکه برای کسانی ارسال شده که تاریخ انقضای اعتبار کارت آنها به اتمام رسیده است.

وی درحالی اعلام کرده تاریخ انقضای کارت این اشخاص در حال حاضر به اتمام رسیده و به همین دلیل پولی که در این حساب بوده قابل نگه‌داری نبوده است که دارندگان این کارت‌ها و افرادی که پیامک مذکور را دریافت کرده‌اند تنها یک ماه از تاریخ صدور کارتشان گذشته است.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ana.ir
 
 
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
مسجدی که نماز خواندن در آن ممنوع است!
دیگر نمی‌توان روابط جنسی را سانسور کرد!
سرگذشت عجیب دختری ۱۷ ساله‌ با ۷ فرزند! +تصاویر
کشتار مردم با اره برقی + تصاویر (13+)
گفتگوی خواندنی با مردی که به صورت زن مورد علاقه‌اش اسید پاشید + عکس