نمایشگاه یئوسو پیش نمایشی از 73 ربات خود از جمله ماهی ربات ، ستاره دریایی ربات و ربات فوتبالیست را به نمایش گذاشته است.

 

مهر:درحالی که شهر یئوسو در کره جنوبی برای برگزاری نمایشگاه بزرگ اقیانوس و ساحل زنده با محوریت اقیانوسهای آینده آماده می‌شود پیش نمایشی از رباتهای کوچک و بزرگ، آبی و زمینی آن برگزار شد.

نمایشگاه یئوسو پیش نمایشی از 73 ربات خود از جمله ماهی ربات ، ستاره دریایی ربات و ربات فوتبالیست را به نمایش گذاشته است، اما گفته می شود ستاره این نمایش " نوی" ربات 6.7 متری است که یک تن وزن دارد و بازدید کنندگان تنها به زانوهای آن می رسند، این ربات می تواند به سایر رباتها دستور بدهد.

براساس گزارش دیلی میل، این نمایشگاه با عنوان اقیانوس و ساحل زنده، تنوع منابع و فعالیتهای پایدار" با حضور بیش از 100 کشور برگزار می شود. اما محوریت این همایش اقیانوسهای آینده خواهند بود که براساس اعتقاد کره ای ها با زندگی رباتی دریایی اشباع می شود.

رباتهایی به شکل مار ماهی، ماهی مرکب و ستاره دریایی تاکنون در غرفه دریایی این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه 73 ربات ماهی مانند به نمایش گذاشته می شود و شرکتهایی از 105 کشور جهان از جمله بریتانیا، ایالات متحده و فرانسه در آن شرکت خواهند داشت. پیش نمایش این نمایشگاه تنها بخش دریایی را ارائه کرده که چشم انداز زندگی دریایی در سال 2040 است.

 

 

 

 

ماهی های رباتی درحال شنا در غرفه دریایی نمایشگاهرباتهای هنرمند، رباتهای ورزشکار و رباتهایی با حالات صورت انسانی از دیگر بخشهای این نمایشگاه هستند.برگزار کنندگان اظهار داشتند که ده ها ربات متعلق به آینده در انتظار تماشاگران در بخشهای مختلف این نمایشگاه هستند.به طور کلی 73 ربات از جمله یک ربات هفت رنگ که شبیه ماهی ژاپنی پورگی و رباتهای از کشورهای مختلف جهان به نمایش گذاشته می شوند.

 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
ساخت سلاحی توسط روسیه که مردم را به زامبی تبدیل می كند!
این زورگیران را شناسایی کنید + عکس
آماده‌ باش دستگاه های امنیتی برای بازداشت مهدی هاشمی
خطر مرگ در چند سانتی متری قاليباف ؟+ عکس
رییس ستاد موسوی که نماینده شد+عکس
برچسب ها: