به گفته وی وقتی یک کاربر این سایت آدرس ایمیل و کدی نادرست را وارد صفحه لاگین سایت فیس بوک کند، سایت ضمن نمایش پیام خطا نام کاربری که ایمیلش وارد شده و همین طور عکس او را نمایش می دهد که این امر حریم شخصی اعضای فیس بوک را به خطر می اندازد...
 
 
 حفره امنیتی خطرناکی در سایت فیس بوک باعث می شود تا اسامی، مشخصات و عکس های کاربران این وب سایت به راحتی برای اشخاص ثالث قابل مشاهده و در دسترس باشد.

به گزارش فارس به نقل از اینترنت ویک، این آسیب پذیری اولین بار توسط یکی از محققان موسسه Secfence Technologies به نام Atul Agarwal شناسایی شد.

به گفته وی وقتی یک کاربر این سایت آدرس ایمیل و کدی نادرست را وارد صفحه لاگین سایت فیس بوک کند، سایت ضمن نمایش پیام خطا نام کاربری که ایمیلش وارد شده و همین طور عکس او را نمایش می دهد که این امر حریم شخصی اعضای فیس بوک را به خطر می اندازد.

جنایتکاران آنلاین با سواستفاده از این مشکل می توانند با وارد کردن اسامی تصادفی در صفحه لاگین فیس بوک به اسم و تصویر آنها دسترسی پیدا کنند و از این اطلاعات برای سوءاستفاده های بعدی بهره ببرند که کوچک ترین آنها ارسال هرزنامه های آلوده برای سرقت اطلاعات بیشتر از افراد خواهد بود.

این محقق اطلاعات مربوط به این نقص را در اختیار مدیران فیس بوک قرار داد و سرانجام این مشکل بعد از مدت قابل توجهی برطرف شد. هنوز مشخص نیست این آسیب پذیری موجب دسترسی غیر مجاز به اطلاعات چندین نفر از کاربران این سایت شده است.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com