این روزها با داغ شدن بازار جراحی‌ بینی،تبلیغات انواع محصولات کوچک کننده بینی که بدون عمل جراحی فرد را به نتیجه دلخواه می‌رساند نیز به وفور در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی به چشم می‌خورد.
 
 
 
برنا : چسب‌های کوچک‌کننده بینی از پرطرفدارترین محصولات کوچک‌کننده اند که  نسبت به مارک و نحوه استفاده هزینه‌های متفاوتی دارند و بین 10 تا 18هزار تومان به فروش می‌رسند.

نحوه استفاده از این وسایل هم در نوع خود جالب است.محل مورد نظر را بشویید و سپس چسب را روی موضع بچسبانید. بعد از 15 دقیقه جداکنید! این دستورعمل‌ها با تبلیغاتی نظیر فرم‌دهنده، زیباکننده و کوچک‌کننده مشتری را برای خرید این محصولات تشویق می‌کنند.

بنا برگزارش برنا دستگاه‌های کوچک کننده بینی نیز که چند سالی است تبلیغات آن در شبکه‌های ماهواره‌ای دیده می‌شود؛ نیز از وسایل پرطرفدار کوجک کننده است که مسوول فروش یکی از شرکت‌های عرضه‌کننده آن درباره نحوه کارکرد این دستگاه می‌گوید: دستگاه با حرارت و ویبره، بینی‌های گوشتی و غضروفی را کوچک می کند که معمولا برای اثربخشی بهتر باید حداقل سه ماه از آن استفاده کنید.

این دستگاه با قیمت 218 هزار تومان به فروش می‌رسد و وقتی از تاثیر آن سوال می‌کنید فروشنده می‌گوید:در شرکت ما تا به حال کسی استفاده نکرده چون احتیاجی به کوچک کردن بینی نداشته است؛اما همه مشتریان ما از تاثیر آن راضی بودند.البته انواع ارزان‌تر این نوع دستگاه‌ها هم وجود دارد که ساخت کره است و حدود 15 هزار تومان قیمت دارد!

بازار محصولات کوچک‌کننده بینی به همین جا ختم نمی‌شود و برخی از شرکت‌ها حتی مدعی‌اند که می‌توان با استفاده از کرم گیاهی بینی را کوچک کرد. کرم‌هایی که با قیمت 89 هزار تومان به فروش می‌رسند و قرار است صرف مدت دو تا سه هفته بینی را خوش‌فرم و کوچک کنند!

هر چند که بیشتر پزشکان و جراحان زیبایی معتقدند که استفاده از این محصولات هیچ‌گونه تاثیری ندارد و حتی اگر در موارد به صورت جزیی در فرد اثر داشته باشند این تاثیر موقت بوده و به مرور زمان از بین می‌رود اما باز هم فروش این محصولات جایگاه خود را دارد و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا قبل از صرف هزینه‌های گزاف جراحی بینی، راه ارزان‌تری را امتحان کنند؛ راهی که هیچ‌گاه به مقصد نخواهد رسید و در برخی از موارد حتی عارضه و حساسیت پوستی را نیز به دنبال خواهد داشت. 

 

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:bornanews.ir
 
 
مطالب داغ گزارش:
معرفی برترین تورهای زندان گردی جهان 
تصاویر: اینجا زندان قذافی است (16+)
گزارشی جالب از منازل شخصی مدیران عامل مطرح جهان +تصاویر
تصاویر/بستنی جنجالی در برج میلاد!
تصاویر: جانبازی که در خودرو زندگی می‌کند