سوال جنجالی نماینده کرج
چرا یک روز گفتید که تحریم​​ها کاغذ پاره هستند و امروز همه تقصیرها را به گردن تحریم​ها می​اندازید؟


به گزارش خبرآنلاین، نماینده کرج در نطق میان دستور امروز خود با بیان اینکه شش ماه از عمر مجلس گذشت، از همکاران خود پرسید: آیا در این مدت به وظیفه خود به درستی عمل کرده​ایم؟ آیا موضع مجلس در برابر بی قانونی​ها سکوت است؟ چرا باید ارزش پول ملی به یک سوم سقوط کند؟ آیا باید همچنان نظاره​گر بی تدبیری اقتصادی باشیم؟ چرا با بی​تدبیری دولت، گندم به عنوان غذای دام در بازار فروخته می​شود و بعد گندم از خارج وارد می​کنیم؟

وی در ادامه خطاب به رئیس دولت گفت: آقای رئیس جمهور شما به عنوان رئیس شورای پول و اعتبار، برای کنترل نرخ ارز در شش ماهه اول امسال چند جلسه گذاشته​اید؟ چند لایحه مشکل گشای اقتصادی به مجلس فرستادید؟ شما یک روز گفتید که تحریم​​ها کاغذ پاره هستند و امروز همه تقصیرها را به گردن تحریم​ها می اندازید! هر دو تفکر شما دراین موضوع غلط است.

به گفته اکبریان، ملت بزرگ ایران با تدابیر رهبری معظم انقلاب، از این تحریم​ها عبور می​کنند، اما تاریخ درباره عملکرد دولت و مجلس و مسئولان قضاوت می​کند.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور پرسید: چرا در سال تویلد ملی به کارخانه​جات و تولیدی​ها سفر نمی​کنید و و برشکستگی آنها را نمی​بینید و از آن ها حمایت نمی​کنید؟ لطفا سفر و سرکشی به ادارات کاریابی داشته باشید و درد دل بیکاران تحصیل کرده را بشنوید. سرکشی به بیمارستان​ها داشته و عمل ثوابی داشته باشید و به درد دل بیماران گوش کنید.

نماینده کرج با اشاره به اینکه صداوسیما از جلسات هماهنگی دولت و مجلس خبر داده است، ادامه داد: ما از چنین جلساتی حمایت می​کنیم اما چرا برای این جلسه با هیات رئیسه هماهنگ نشده است؟ آیا از نظر آقایان هماهنگی اینگونه است؟ چطور هفته گذشته بدترین توهین​ها را به نمایندگان مجلس می​کنند و ختی از اخراج آنها از جلسات دولت سخن می​گویند و این هفته جلسه هماهنگی با مجلس ترتیب می​دهند؟

اکبریان در پایان گفت: به همه توصیه می​کنم که به فرمایشات رهبری توجه کرده و بدانند که تفسیر قانون اساسی با شورای نگهبان است و هر کسی نمی​تواند مفسر قانون اساسی باشد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ سایر بخش ها:
آغاز سفر اوباما به آسیا
دستگیری خواستگاری که طاقت شنیدن «نه» نداشت
آخرین تغییرات مرخصی سربازان از زبان سردار کمالی
نشست "گفتگوی ملی سوریه" در تهران آغاز شد
مرحله دوم تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ناپیوسته آغاز شد