قضاوتی که قوه قضاییه از بازجویی دستگیر شدگان حادثه 88ارائه می کند وضعیت آنها را مشخص خواهد کرد .

مجتبی شاکری ،عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در گفتگو با آریا سخنان عسگراولادی در خصوص موسوی و کروبی را مواضع شخصی وی دانست و گفت:مهم این است که در سال 88فتنه ای اتفاق افتاد که برخی عوامل خارج نشین و عوامل داخلی با صدور بیانیه و اردوکشی خیابانی در این حادثه دست داشتند و نسبت به تذکرات نظام بی توجه بودند .

وی افزود:قضاوتی که قوه قضاییه از بازجویی دستگیر شدگان حادثه 88ارائه می کند وضعیت آنها را مشخص خواهد کرد البته مقصر بودن این افراد در فتنه امری واضح است اما همانطور که اشاره کردم دادگاه باید درصد جرم این افراد را مشخص کند.

شاکری تصریح کرد:با وجود گذشت 4سال از فتنه 88هنوز عوامل این حادثه نسبت به عمل خود اعلام انزجار نکرده و از حرفهای دشمنان و حمایتهای آنها برائت نکرده اند.

این فعال سیاسی تاکید کرد:این افراد باید از رفتارهای خود اعلام برائت کنند زیرا برخی از جنبش سبزی های خارج نشین هم با نوشتن نامه های حمایتی محورهایی را برای این قضایا اعلام کردند که باید از این عمل خود اعلام برائت و از ضربه ای که به نظام زدند توبه و رفتار خود را جبران کنند در واقع راه برای بازگشت و توبه این عوامل بسته نیست.

وی اظهار داشت:آقایانی که از عوامل اولیه فتنه بودند در منازل خود نشسته اند و کسانی که در رده های سوم و چهارم در فتنه دست داشتند در بازداشت هستند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: akharinnews.com

مطالب داغ سایر بخش ها:
چینی‌ها تنها مشتری ویلاهای دلاری در تهران/ جدول
ماموریت لاریجانی به 3 نماینده
مهمترین چالش‌های رئیس جمهور آینده
تولید نخستین موی طلا
بررسی اقدامات تلافی جویانه شدید علیه آمریکا در مجلس روسیه