کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در روز یکشنبه نشست هیئت رئیسه کمیسیون، بررسی آخرین اخبار و تحولات با حضور مسئولان محترم ذی‌ربط و ادامه بررسی لایحه گذرنامه را در دستور کار خود قرار داده است.

فارس: وزرای کشور و امور خارجه برای پاسخگویی به سؤال 12 نماینده مجلس به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌روند.
 
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در روز یکشنبه نشست هیئت رئیسه کمیسیون، بررسی آخرین اخبار و تحولات با حضور مسئولان محترم ذی‌ربط و ادامه بررسی لایحه گذرنامه را در دستور کار خود قرار داده است.
 
این کمیسیون همچنین در روز دوشنبه به بررسی وضعیت اتباع بیگانه در کشور با حضور مسئولان ذی‌ربط خواهد پرداخت.
 
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در روز سه‌شنبه بررسی آخرین اخبار و تحولات بین‌المللی، دعوت از وزیر کشور به منظور پاسخگویی به سؤالات یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر، علی مطهری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، سؤال مشترک حمیدرضا پشنگه، محمد سعید آریایی، ناصر کاشانی و یعقوب جدگال به ترتیب نمایندگان خاش، میرجاوه، کورین و نصرت‌آباد، ایرانشهر، سرباز و ملکان، زاهدان و چابهار، سؤال مشترک عبدالکریم حسین‌زاده و رسول خضری به ترتیب نمایندگان نقده و اشنویه، پیرانشهر و سردشت و سید حسین تقوی نماینده ورامین، دعوت از وزیر امور خارجه به منظور پاسخگویی به سؤالات جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات نادر، عوض حیدرپور شهرضایی نماینده شهرضا و سید حسن دهدشتی نماینده ورامین را در دستور کار خود دارد.
 
کارگروه روابط خارجی این کمیسیون همچنین در روز یکشنبه به بررسی لایحه ناظر بر اجرای معاهده منع گسترش، تولید و انباشت و به کارگیری سلاح‌های شیمیایی و انهدام آنها می‌پردازد.
 
کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در روز یکشنبه مسائل حقوقی برون مرزی با حضور مسئولان ذیربط را بررسی می‌کند.
 
کارگروه بسیج این کمیسیون در روز سه‌شنبه به بررسی راهکارهای تقویت بسیج، نیازمندی‌های قانونی و بررسی بودجه با حضور مسئولان ذی‌ربط خواهد پرداخت.








گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fardanews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
بررسی دلایل مرگ ستار بهشتی
سازش روسیه با آمریکا درباره سوریه و اسد
احمدی‌نژاد 2 بار می‌خواست عزلم كند، آقا نگذاشت
کشف فرمول ضدپیری
آدم ربایی مرزی