ناگفته های احمدی نژاد
عضو هیات رییسه مجلس : اگر احمدی نژاد ناگفته هایی دارند بهتر است در مجلس حاضر شوند و ناگفته هایشان را بیان کنند چه بسا ما هم در این زمینه کمک کنیم


اگر سوال از رییس جمهور شائبه اختلاف افکنی ایجاد کند بسیاری از نمایندگان آمادگی دارند سوالشان را پس بگیرند .

سید شریف حسینی ،عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آریا درباره بررسی سوال از رییس جمهور در جلسه روز یکشنبه مجلس گفت:14آبان طبق آیین نامه داخلی مجلس این طرح اعلام وصول می شود البته احتمال دارد قبل از اعلام وصول تعداد امضاهای سوال از رییس جمهور کم یا زیاد می شود لذا اگر این امضاء ها از 73 امضاء کمتر شد سوال از نصاب خواهد افتاد .

وی افزود:سوال نمایندگان از رییس جمهور اقتصادی و در خصوص مسائل مربوط به ارز است در واقع سوال مجلس از رییس دولت، سوال مردم است بنابراین اگر احمدی نژاد ناگفته هایی دارند بهتر است در مجلس حاضر شوند و ناگفته هایشان را بیان کنند چه بسا ما هم در این زمینه کمک کنیم البته ما در این 7سال همواره منتظر بوده ایم احمدی نژاد ناگفته هایش را بگوید زیرا نمی دانیم این ناگفته ها چیست؟

عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عدم ایجاد اختلاف تا قبل ازانتخابات،پرهیز از اختلاف یک وظیفه است که باید اجرایی شود . سران قوا و دیگر مسئولین هم به دنبال دامن زدن به اختلافات نیستند از این رو اگر سوال از رییس جمهور شائبه اختلاف افکنی ایجاد کند بسیاری از نمایندگان آمادگی دارند سوالشان را پس بگیرند لذا چنانچه مجلس از سوال منصرف شود فقط به خاطر این است که در شرایط فعلی طبق نظر آقا اختلافی به وجود نیاید.

حسینی تلاش فراکسیون اصولگرایان مجلس در جهت منتفی کردن سوال از رییس جمهور را قابل قبول دانست و گفت:البته سوال کنندگان از رییس جمهور هم دغدغه های مردم را دارند از این رو ممکن است تلاش فراکسیون اصولگرایان بی نتیجه بماند.

وی درباره آینده سیاسی احمدی نژاد نیز تصریح کرد:آینده سیاسی احمدی نژاد به عنوان کسی که رییس جمهور بوده می تواند مختلف باشد لذا چنانچه ایشان بتواند به سمتی حرکت داشته باشد که دولت بعدی را از آن خودش کند آینده سیاسی مشخصی خواهد داشت اما اگر موفق به این کار نشد باید منتظر دستور حضرت آقا باشند تا در جای دیگری خدمت کنند .


 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: titronline.ir   



مطالب داغ سایر بخش ها:
نرخ انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی
نارضایتی از عملکرد کمپین رامنی
قاچاق ناکام انسان در جاسک!/ عکس
مشکلات دانشجویان بورسیه 92 تا پایان آبان حل می‌شود
شرایط قانونی «بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور» چیست؟