اعلام وصول و قرائت سوال از رییس جمهور در صحن علنی مجلس با واکنش های متفاوت در مجلس مواجه شده است.

به گزارش آریا ، در پی این اتفاق صحن علنی مجلس با مباحثات موافقان و مخالفان طرح مواجه شده و نمایندگان حامی دولت از جمله علی اصغر زارعی عضو جبهه پایداری و مهدی کوچک زاده عضو جدا شده این تشکل سیاسی با اعتراض خود خواستار عدم قرائت و اعلام وصول بودند.

چنانکه پس از اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی علی اصغر زارعی و مهدی کوچک زاده اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در جایگاه هیئت رئیس حاضر شده و نسبت به اعلام وصول این طرح اعتراض کردند.

علی اصغر زارعی با تشکیک در تعداد امضاهای طرح سئوال از رئیس جمهور که بر اساس اعلام هیئت رئیسه با 77 امضا اعلام وصول شده بود اظهار داشت:فراکسیون بیانیه داده و 40 امضا از طرح سئوال را پس گرفته است در اعتراض به اعلام وصول این صحن علنی را ترک خواهیم کرد.

علی لاریجانی ریاست مجلس در پاسخ به این اعتراض اعلام کرد: کسی حق ندارد جلسه را ترک کند و اگر کسی این کار را انجام دهد خلاف کرده است شما حقوق از مجلس می گیرید که اینجا باشید و کار کنید.

در همین حال یک عضو هیات رئیسه مجلس پس از قرائت طرح سوال از رئیس جمهور گفت: نامه سوال از رئیس جمهور توسط رئیس مجلس برای محمود احمدی‌نژاد ارسال خواهد شد.  در نشست علنی امروز (یکشنبه 14 آبان) علیرضا منادی سپیدان پس از قرائت طرح سوال از رئیس‌جمهور اظهار داشت: این نامه پس از طی مراحل قانونی و بررسی در کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس در تاریخ 19 /7/91 تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: طبق ماده 212 آیین‌نامه داخلی مجلس یک هفته پس از مطرح شدن موضوع در کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس مطرح شده است و توسط رئیس مجلس برای رئیس جمهور ارسال خواهد شد.






گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news

منبع: aryanews.com


مطالب داغ سایر بخش ها:
موتورسواران مسلح جمعی از مردم را در زاهدان به رگبار بستند / 4تن در این حادثه مجروح شدند
دانشگاه آزاد از بهمن ماه دانشجوی بدون کنکور پذیرش می‌کند
یارانه نقدی فعلا افزایش نمی‌یابد/ ابراز نگرانی از قاچاق سوخت
تاثیر نرخ ارز بر کمبود شیرخشک/ وجود تخلف و سوءاستفاده در توزیع
تبعات تجاوز هوایی اسرائیل به سودان/ساختار سازمان ملل باید اصلاح شود