شمار كشته شدگان تصادف رانندگی در شیراز به 4 نفر از جمله 3 دانش آموز و راننده سرویس مدرسه افزایش یافت.
 
 
ایسنا:در این حادثه دلخراش كه در بلوار چمران شیراز حد فاصل بلوار چمران و میدان معالی آباد رخ داد، راننده خودرو پراید سرویس مدرسه و دو نفر از دانش آموزان سرنشین این خودرو در دم جان باختند.

«محمدرضا رستگار» مدیر روابط عمومی اورژانس فارس در این زمینه،گفت: به دنبال این حادثه، 6 دستگاه آمبولانس به محل سانحه اعزام شدند و 6 مصدوم دیگر را به بیمارستان انتقال دادند.

به گفته رستگار دانش آموزان این حادثه، پسر و در مقطع تحصیلی راهنمایی تحصیل می‌كردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس حال مصدومان این حادثه را وخیم اعلام كرد و افزود: از دو نفر مصدوم بستری شده در مراقبت‌های ویژه،‌ یك نفر بهبودی یافته است.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس از مرگ یكی دیگر از دانش اموزان مصدوم این حادثه خبر داد. این دانش‌آموز پس از انتقال به بیمارستان در اتاق مراقبت‌های ویژه بستری شد اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات فوت كرد.

سرهنگ حجازی رئیس پلیس راهور شیراز نیز علت این حادثه را سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در كنترل خودرو اعلام كرد و گفت: راننده زن خودرو گل كه از شرق به غرب بلوار چمران در حال تردد بوده، به دلیل سرعت بالا قادر به كنترل خودرو نبوده و نهایتاً با عبور از لبه‌های بلوار چمران در مسیر مخالف به سقف خودروی سرویس مدرسه برخورد می‌كند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir
 
 
مطالب داغ حوادث:
نجات معجزه ‌آسای زن مسن از زیر آوار !
جزئیات نادرترین حادثه نفتی جهان در پالایشگاه تهران
سهل ‌انگاری،مرگ کودک دو ساله را رقم زد
حادثه هولناك از زبان قربانی اسيد پاشی
چشم پدر قربانی اسید پاشی دخترش شد!