چندی پیش ماموران اطلاعات پلیس امنیت عمومی پایتخت در جریان شرارت های متعدد دو جوان به نام هابی منصور غلامزاده معروف به «منصور دزده» و محسن بالایی معروف به «محسن لاتی» قرار گرفتند.
 
 

پلیس:سرهنگ محرابی از دستگیری دو شرور خطرناک جنوب تهران که با تیراندازی به سوی مردم رعب و وحشت ایجاد می کردند، خبر داد و گفت:از همشهریانی که از این دو متهم شکایت دارند دعوت می شود تا جهت طرح شکایت و شناسایی متهمان به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 33 تهران و یا به پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه نمایند.

سرهنگ محرابی رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح خبر فوق، گفت: چندی پیش ماموران اطلاعات پلیس امنیت عمومی پایتخت در جریان شرارت های متعدد دو جوان به نام هابی منصور غلامزاده معروف به «منصور دزده» و محسن بالایی معروف به «محسن لاتی» قرار گرفتند و رسیدگی به موضوع را به سرعت در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته وی، ماموران در جریان تحقیقات مقدماتی دریافتند متهمان از اراذل و اوباش خطرناک و سابقه دار تهران هستند که با استفاده از سلاح گرم اقدام به شرارت در محلات جنوب پایتخت می کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: در تحقیقات بیشتر مشخص شد سال گذشته نیز با تیراندازی و مجروح کردن یکی از شهروندان متواری و در سال جاری نیز با جمع کردن نوچه های خود به صورت مسلح اقدام به تیراندازی و مجروح نمودن دو نفر دیگر نموده اند.

سرهنگ محرابی از اعمال مجرمانه این دو متهم همچون تیراندازی با سلاح گرم به سوی شهروندان،عربده کشی مستانه،ایجاد رعب و وحشت در محلات جنوب تهران،تخریب شیشه های مغازه ها و خودرو های مردم یاد کرد و افزود:با توجه به خطرناک بودن نامبرگان شمارش معکوس برای دستگیری آغاز شد.

وی افزود:با جمع آوری این اطلاعات متهمان تحت تعقیب قرار گرفته و درنهایت پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی نامبردگان در یک عملیات ویژه پلیسی در شهرک غرب دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با عنایت به حساسیت موضوع تاکید کرد: بنا به دستور بازپرس شعبه چهارم داسرای ناحیه 33تهران تصویر «منصور دزده» و«محسن لاتی» بدون پوشش در تمامی جراید کثیرالانتشار درج می گردد تا چنانچه فرد یا افرادی از آنان شکایتی دارند جهت ارایه به شعبه مربوطه و یا به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ واقع در خیابان شریعتی، خیابان سروش مراجعه نمایند.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:police.ir
 
 
مطالب داغ حوادث:
سرقت مرد زن نما از زنان در اتوبوس!
والدينی فرزند معتادشان را با چكش كشتند!
محاکمه اختلاس کنندگان 3 هزار میلیارد تومانی در ملاء عام
حرکت خودروهای بدون ‌راننده در بزرگراه!+عکس
قتل در شب عروسی به خاطر مسائل ناموسی