مردی كه در پی اختلاف مالی با يكی از دوستانش، او و يك كودك را در كرمانشاه زخمی كرده بود، هنگام خروج از شهر با چهره گريم شده، از سوی ماموران اطلاعات ـ امنيت اين شهر شناسايی و دستگير شد.
 
جام جم:روزهای پایانی هفته گذشته ساكنان خیابان رشیدی كرمانشاه با شنیدن صدای شلیك‌های گلوله سراسیمه خود را به خیابان رساندند و مرد مسلحی را دیدند كه از خانه یكی از همسایه‌ها خارج و متواری شد.

آنها مشاهده كردند پسری 11 ساله مقابل خانه مرد همسایه با شلیك گلوله زخمی شده و مرد صاحبخانه نیز با شلیك گلوله مجروح و در حیاط افتاده است كه هر دو را بیمارستان منتقل كردند.

در پی تماس همسایه‌ها با ماموران و حضور در محل معلوم شد اعضای خانواده مرد زخمی در اتاق حبس شده‌اند.

ردپای یك آشنا در تیراندازی مسلحانه

با شروع تحقیقات از ساكنان خانه معلوم شد، یكی از دوستان مرد خانواده قبل از وقوع حادثه مهمان آنها بوده كه با صاحبخانه درگیر شده و وی كه مسلح بوده، اعضای خانواده را تهدید و در اتاقی محبوس كرده است.

در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، مرد مسلح در حیاط با صاحبخانه درگیر شده و 4 گلوله به وی شلیك كرده است. هنگام فرار از محل نیز آخرین شلیك به كودك 11 ساله كه در محل بازی می‌كرده، اصابت و او را زخمی كرده است.

با مشخص شدن هویت مرد مسلح، جستجوهای ماموران اطلاعات ـ امنیت كرمانشاه برای دستگیری وی آغاز شد.

نجات یكی از زخمی‌ها در بیمارستان

در حالی كه تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت، ماموران اطلاع یافتند پسر 11 ساله با تلاش پزشكان از مرگ نجات یافته اما مرد زخمی هنوز به هوش نیامده و در جدال با مرگ است.به این ترتیب پاتوق‌های احتمالی متهم مسلح زیر نظر گرفته شد تا این كه 2 روز پیش ماموران اطلاع یافتند متهم قصد خروج از شهر را دارد.

با مشخص شدن این موضوع و كنترل خروجی‌های شهر، معلوم شد متهم با چهره گریم شده همراه اعضای خانواده‌اش با یك خودروی پراید در حال نزدیك شدن به خروجی شهر است. بنابراین، ماموران با سد كردن راه خودرو، متهم فراری را دستگیر كردند.

اعتراف مرد مسلح

با انتقال متهم به پلیس اطلاعات ـ امنیت كرمانشاه، او در بازجویی گفت: چندی پیش با مرد زخمی كه از دوستانم بود، اختلاف مالی پیدا كردیم. درگیری‌هایمان ادامه داشت تا این كه تصمیم گرفتم با تهدید به كشتن او و خانواده‌اش، به این اختلاف پایان دهم. متهم اضافه كرد: روز حادثه پس از زندانی كردن خانواده دوستم در اتاق، او را با شلیك گلوله زخمی كردم. هنگام خروج از خانه دوستم، از شدت عصبانیت دوباره به سمت او شلیك كردم كه گلوله به یك پسر 11 ساله كه در خیابان بازی می‌كرد، اصابت كرد. بنابر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از او ادامه دارد.
 
 
 گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jamejamonline.ir
 
 
مطالب داغ حوادث:
حمله ناسا به یک رستوران+عکس
نجات نوزاد «۲ هفته‌ای» از زیر آوار زلزله 7 ریشتری ترکیه پس از 46 ساعت!
مرد رهگذر، نقاب زن قاتل را كنار زد+عكس
زنده شدن مرده ای پس از 2 روز+عکس
سرقت اطلاعات موبایل فقط با یک تماس