مرد جوانی که تصور می‌کرد شوهرخواهرش به یکی دیگر از خواهرانش نظر سوء دارد دست به قتل او زد و در دادگاه کیفری استان فارس محاکمه شد.

روزنامه شرق:مرد جوان که چهار سال قبل شوهرخواهرش را به ضرب گلوله به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده بود وقتی در جایگاه حاضر شد، گفت برای جلوگیری از آبروریزی که شوهرخواهرش به بار آورده بود او را به قتل رساند.
در ابتدای جلسه محاکمه نماینده دادستان شیراز که در شعبه 5 دادگاه کیفری‌ استان فارس حاضر شده ‌بود، گفت متهم حاضر در جلسه دادگاه که 36 ساله و اهل شیراز است چهار سال قبل مردی جوان را که شوهرخواهرش بود به قتل رساند. ماموران بعد از تحقیقات فراوانی که انجام شد و پس از ماه‌ها موفق شدند متهم را بازداشت کنند. بعد از آن پلیس موفق شد سلاحی را که متهم با آن دست به قتل زده بود را به دست آورد و اکنون مدارک درخصوص اثبات اتهام متهم کافی است.
او در مورد جزییات قتل گفت: آن‌طور که بررسی‌های ما نشان داده، متهم به شوهرخواهرش مظنون شده و از آنجایی که تصور می‌کرده او نسبت به یکی دیگر از خواهرانش نظر سوء دارد، داماد جوان را به قتل رسانده و بعد جسدش را به آتش کشیده‌است. نماینده دادستان شیراز گفت: با توجه به مدارک موجود درخواست مجازات متهم را دارم.
در ادامه، اولیای‌دم مقتول در جایگاه حاضر شدند و برای متهم درخواست صدور حکم قصاص کردند. بعد از اولیای دم متهم به دفاع از خودش پرداخت و گفت: اتهام قتل را قبول دارم. من شوهرخواهرم را کشتم اما باید بگویم کاری کرده‌بود که نمی‌توانستم از آن بگذرم.
این مرد جزییات ماجرا را این طور توضیح داد: وقتی دامادمان با خواهرم ازدواج کرد، زندگی خوبی داشتند تا اینکه چند ماه قبل از قتل متوجه شدیم آنها با هم اختلاف پیدا کرده‌اند. خواهرم از دست شوهرش گله داشت اما ما سعی می‌کردیم در این ماجرا دخالت نکنیم تا آنها با هم کنار بیایند. اما شوهرخواهرم کوتاه نمی‌آمد و حتی خواهرم را کتک هم می‌زد. با این حال ما راضی به طلاق نبودیم تا اینکه من متوجه چیزی شدم که آزارم می‌داد. دامادمان کاری کرده‌بود که نمی‌توانستیم تحمل کنیم. او به خواهر دیگرمان نظر داشت و این موضوع را اعضای خانواده فهمیده‌بودند البته تا آن زمان قرار بر قتل او نبود. من زمانی دیگر نتوانستم موضوع را تحمل کنم که متوجه شدم این موضوع در کوچه‌وخیابان هم پیچیده‌است. مردم مرتب به من می‌گفتند دامادتان با یکی از خواهرانت ازدواج کرده و با دیگری هم رابطه دارد این حرف‌ها باعث شده بود، آرام و قرار نداشته باشم. در نهایت تصمیم گرفتم شوهرخواهرم را بکشم تا بتوانم دوباره سرم را بالا بگیرم. با نقشه قبلی سلاحی تهیه کردم و بعد با شوهرخواهرم قرار گذاشتم. ما خارج از خانه با هم قرار گذاشته‌ بودیم. وقتی شوهرخواهرم آمد او را با شلیک گلوله به قتل رساندم. سپس تصمیم گرفتم، جسدش را به آتش بکشم بنزین روی او ریختم اما خیلی زود آن را خاموش کردم چون نمی‌خواستم جسد به طور کامل بسوزد و شناسایی نشود.
متهم ادامه‌داد: من در شرایط بسیار بدی بودم و نمی‌دانستم باید با این بی‌آبرویی چه کنم. خواهرانم در مورد این مساله گناهی نداشتند آن خواهرم که همسر مقتول بود خیلی تحت فشار بود اما ما اصرار داشتیم به زندگی‌اش با مقتول ادامه دهد تا بی‌آبرو نشویم اما مقتول، کاری کرد که من مجبور شدم دست به این کار بزنم.
در ادامه وکیل مدافع متهم در جایگاه حاضر شد و با بیان اینکه متهم با تصور مهدورالدم بودن، دست به قتل زده ‌است، خواستار تبرئه موکلش از قتل عمد شد. با اخذ آخرین دفاع از متهم هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شورشدند.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:sharghnewspaper.ir