تازه‌ عروس در مراسم مهمانی پاگشای خود از خانه شش نفر از اعضای فامیل شوهرش سرقت کرد.

فارس:سرهنگ محمدحسین فرهنگ‌فر از سرقت یک نوعروس در مهمانی‌های پاگشا از منزل شش نفر از اعضای فامیل شوهرش خبر داد. وی افزود: در این سرقت که موجب شگفتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان شده است، دختر تازه عروس که چند ماهی از زمان عقد وی با شوهرش نمی‌گذرد در چندین مراسم مهمانی پاگشایی که اعضای فامیل شوهر به مناسبت ازدواج وی ترتیب داده بودند، مرتکب سرقت طلا و جواهرآلات آنان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد افزود: در وهله اول دو فقره سرقت از منزل به پلیس آگاهی استان واصل شد که پس از بازدید و بررسی از صحنه وقوع سرقت مشخص شد که جرم توسط یکی از افراد فامیل انجام شده است. از آنجا که هیچ‌ گونه تخریب قفل درها و پنجره‌ها و هم‌چنین آثار به هم ریختگی مشاهده نشد، افراد فامیل مورد بازجویی پلیس آگاهی استان قرار گرفتند. در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد خانمی که به تازگی به عنوان تازه عروس با این فامیل پیوند برقرار کرده بود، سارق طلا و جواهرآلات است.

فرهنگ‌فر عنوان کرد: متهم جوان در بازجویی‌های خود اعتراف کرد که هر شش سرقت را در مراسم مهمانی و زمانی انجام داده که اعضای فامیل در منازل خود حضور داشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد اضافه کرد: پس از کشف موضوع و اعلام آن به متشاکیان، شاکیان چهار سرقت دیگر نیز به پلیس آگاهی استان مراجعه کرده و شکایات خود را مطرح کردند. متهم پس از اعتراف به شش فقره سرقت از منزل به مراجع قضایی تحویل شد.

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com

 
مطالب داغ سایر بخشها:
ماجرای جنجالی ولخرجی همسر اوباما
دختری که به واسطه یک آدامس مرد متجاوز را لو داد!
«پ ن پ» عربی هم آمد + تصاویر
عکس/ انگشترها و دستبند یک نامزد مجلس