فرماندار خرم‌دره گفت: با حضور امداد گران جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و محیط زیست تا ساعاتی دیگر جسد مارگیر از دره مارها خارج می‌شود.
 
فارس:رحیم نوری پور اظهار کرد: دره مارها در چهار کیلومتری روستای "ویستان علیا" قرار گرفته و به دلیل وجود مارهای زیاد این دره به دره مارها مشهور شده است.

وی با بیان اینکه اهالی محله به دلیل وجود مار در این محل حضور نمی‌یابند، خاطرنشان کرد: مارگیرها با حضور در این منطقه و مارها را برای فروش به مراکز فروش و سرم سازی جمع آوری می‌کنند.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه چند مارگیر عصر دیروز برای مارگیری به این منطقه مراجعه کرده‌اند، افزود: پس از چند بار مارگیری، مارگیر حرفه‌ای در این منطقه کشته می‌شود.

وی با بیان اینکه این مارگیر احتمالا به دلیل گزیدگی فوت کرده است، خاطرنشان کرد: به دلیل فرا رسیدن شب و تاریکی منطقه امکان حمل جسد این مارگیر وجود نداشت.

نوری پور با اشاره به اینکه امکانات شهرستان برای این ماموریت کافی نبود، یادآور شد: صبح امروز نیروی انتظامی، محیط زیست و امداد گران جمعیت هلال احمر در این منطقه حاضر شده و تا یک ساعت آینده جسد را از این منطقه بیرون می‌آورند.

وی با بیان اینکه هنوز دلیل حادثه مشخص نشده است، یادآور شد: پس از کالبد شکافی علت حادثه بیشتر مشخص می‌شود.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه سهل‌انگاری و یا حمله مارها به مارگیر دو علت حادثه عنوان می‌شود، یادآور شد: با کالبد شکافی جسد علت قطعی حادثه مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمان جفت‌گیری مارها است، خاطرنشان کرد: علت تجمع مارها به دلیل قرار گرفتن در فصل جفتگیری است.


 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
عکس خبری/ محافظان هاشمی با جلیقه ضدگلوله
جلسه محرمانه برای دور زدن مجلس!؟
سرنوشت تلخ خودكار بيك در ایران
خاوری از کانادا هم فرار کرد!
دانلود نرم افزار افزایش سرعت دانلود تا 500 برابر!