سرنشیان خودروی پراید که در دون کانالی مملو از گل و لای افتاده بود، مقابل چشمان بهت‌زده شهروندان جان خود را از دست دادند.

 

فارس:یک دستگاه خودرو پراید بر اثر برخورد با یک دستگاه ماشین دیگر به داخل کانال آب فیروزآباد در جاده ورامین سقوط کرد.

در این تصادف پنج سرنشین خودرو پراید که همه آنها از اعضای یک خانواده بودند به دلیل گیر کردن در گل و لای و آب داخل کانال و عدم امداد به‌موقع جان خود را از دست دادند.

در این حادثه، با تماس رانندگان خودروهای عبوری با آتش‌نشانی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 63 همچنین گروه امداد و نجات 15 به محل حادثه در حوالی پل فیروزآباد، به سمت کهریزک اعزام شدند.

افسر آماده منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه اظهار داشت: بنا به اظهار شاهدان حادثه، این خودروسواری که پنج سرنشین داشت پس از برخورد با خودروی سواری دیگر از مسیر اصلی منحرف شد و به داخل کانال آب افتاد.

تقی‌اصل گفت: لحظاتی بعد از این اتفاق، این خودرو در حالی که کاملا در میان آب واژگون شده بود همراه با سرنشینان خود به میان آب و گل و لای کانال فرو رفت.

وی اضافه کرد: متاسفانه در جریان این حادثه دلخراش هر پنج سرنشین این وسیله نقلیه به نام‌های قهرمان‌ـ س 50 ساله، مهدی‌ـ‌س 28 ساله، خدیجه‌ـ‌ن 25 ساله، شهناز 45 ساله و دختربچه‌ای 7 ساله به نام صبا‌ـ‌س جان خود را از دست دادند.

افسر آماده منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران با اعلام اینکه جنازه کشته شدگان برای بررسی بیشتر به عوامل انتظامی منطقه تحویل داده شد، عنوان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی هم اکنون توسط عوامل راهور تحت بررسی است.

 


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com
 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
چرا شیعیان با دست باز نماز می‌خوانند؟
حداکثر قیمت بنزین اعلام شد
اعدام؛ مجازات مردی که پس از بیهوش کردن دوستش به همسر او تجاوز کرد
سخنان متفاوت احمدی نژاد در مورد حجاب
دردسرهای مرد شبيه قذافی در ليبی+عکس