خانواده ام با اين ازدواج مخالف بودند و به او جواب رد دادند اما او چند بار مرا تهديد به اسيدپاشي کرد و عنوان کرد که انتقامش را خواهد گرفت!

خراسان:جواني که به اتهام فيلم برداري، شکنجه و سرقت طلاهاي زن جوان تحت تعقيب پليس قرار گرفته بود با شليک گلوله مجروح شد و با اعترافات تکان دهنده اي پرده از اعمال مجرمانه خود برداشت.

ساعت ۱۱ ظهر روز چهارشنبه گذشته زن جواني هراسان خود را به کلانتري شهيد هاشمي نژاد رساند و در حالي که گريه مي کرد به افسر نگهبان گفت: چند ساعت قبل مردي که از آشناهايمان است و قبلا نيز خواستگارم بود به در منزلم آمد و با توسل به حيله مرا نزد همسرش برد اما وقتي وارد منزل آنان شدم ناگهان دست و دهان مرا بستند و پس از سرقت طلاهايم، نقاط مختلف بدنم را با چاقو داغ کردند. آنان سپس با قيچي موهايم را بريدند و از اعمال وحشيانه خودشان هم فيلم گرفتند. اين زن ادامه داد: پس از آن مرد جوان مرا تهديد کرد که بايد مبلغ ۱۲ ميليون تومان پول برايشان جور کنم وگر نه فيلم مرا پخش خواهند کرد. وي افزود: آنان تلفن همراه مرا نيز گرفتند تا نتوانم با جايي تماس بگيرم.

در پي اظهارات اين زن و به دستور سروان ملکي (رئيس کلانتري شهيد هاشمي نژاد) گروهي از مأموران زبده تجسس، مأمور پيگيري اين پرونده شدند. مأموران انتظامي در اولين مرحله از اقدامات پليسي خود، مراتب را به قاضي آقايي پور اطلاع دادند که با توجه به اهميت موضوع، مقام قضايي دستورات ويژه اي را براي رسيدگي سريع به اين پرونده صادر کرد. به دنبال اين دستورات مأموران انتظامي به همراه شاکي پرونده به منزلي ۲ طبقه در نزديکي چهارراه راه آهن رفتند اما در منزل قفل بود. در اين هنگام مأموران تجسس با به کارگيري شيوه هاي اطلاعاتي و پليسي و همچنين همکاري شاکي پرونده به بهانه آماده کردن يک ميليون تومان پول، متهم تحت تعقيب را با استفاده از تلفن همراه به محل کشاندند اما او ناگهان با ديدن مأموران انتظامي با چاقو به سمت آنان حمله ور شد و با فرار به داخل کوچه هاي اطراف قصد داشت از چنگ مأموران بگريزد که يکي از مأموران تجسس کلانتري با به کارگيري قانون و شليک چند تير هوايي، پاهاي متهم را هدف قرار داد و با شليک گلوله اي او را نقش بر زمين کرد. با انتقال متهم به بيمارستان و پس از انجام اقدامات اوليه درماني، وي تحت بازجويي قرار گرفت و به شکنجه زن جوان و سرقت طلاهايش اعتراف کرد. در پي اعترافات وي، مأموران انتظامي به دستور مقام قضايي منزل او را بازرسي کردند که در نتيجه طلاهاي مسروقه، دوربين فيلم برداري و موهاي قيچي شده به همراه فيلمي که از زن جوان گرفته شده بود کشف و ضميمه پرونده شد.اين متهم که در پاسخ به اين که انگيزه اش از ارتکاب اين اعمال مجرمانه چه بوده است فقط جمله اشتباه کردم را به کار مي برد گفت: من قبلا از اين زن خواستگاري کرده بودم!

با اين جمله متهم، شاکي پرونده نيز گفت: خانواده ام با اين ازدواج مخالف بودند و به او جواب رد دادند اما او چند بار مرا تهديد به اسيدپاشي کرد و عنوان کرد که انتقامش را خواهد گرفت!متهم اين پرونده همچنين اعتراف کرد وقتي او را با چاقو داغ کردم همسرم به اتاق ديگر رفت چون نمي توانست اين صحنه را ببيند.اين در حالي است که شاکي ادعاي وي را رد کرد و گفت: او در محل حضور داشت و در بقيه جرايم نيز با متهم همکاري کرد. گزارش خراسان حاکي است: به دستور مقام قضايي همسر متهم نيز دستگير شد و تلاش مأموران براي کشف زواياي پنهان اين پرونده ادامه دارد.

 

 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khorasannews.com

 
 
مطالب داغ سایر بخشها:
نماینده ای که با الاغ به مجلس رفت+عکس
گفتگوی جالب با یک روحانی عضو فیس بوک!
خطر مرگ در چند سانتی متری قاليباف ؟+ عکس
وزیر علوم جمهوری اسلامی مسیحی شده است!
"شمسان" روستایی که باورتان نمی‌شود ایرانی است +تصاویر