محاکمه عامل جنایت
پسر جوان که در جریان درگیری در باشگاه بدنسازی مرتکب قتل شده بود صبح دیروز در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداخت.

 
به گزارش خبرنگار مهر، فرید 21 ساله متهم است 20 آذرماه سال گذشته در جریان درگیری در باشگاه بدنسازی همکار خود به نام امیرعلی را به قتل رسانده است.روز گذشته جلسه دادگاه متهم به ریاست قاضی همتیار در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.در ابتدای جلسه اصغری روشن نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. اولیای دم مقتول نیز خواستار قصاص قاتل فرزند خود شدند.

رئیس دادگاه سپس اتهام قتل عمدی را به فرید تفهیم کرد که او در دفاع از خود گفت:‌ روز حادثه در حال تعمیر کمدهای باشگاه بودم و با مقتول درگیری لفظی پیدا کردم. او با باندهای ضبط چند ضربه به سرم زد که خون جلوی چشمانم را گرفت من هم در دفاع از خود با پیچ گوشتی که در دست داشتم چند ضربه به طرف مقتول پرتاب کردم و نمی‌دانم چگونه پیچ گوشتی در سر امیر علی فرو رفت.

پس از این جنایت به مشهد گریختم که 2 هفته بعد با مراجعه به پلیس آگاهی خود را تسلیم کردم. من قصد کشتن امیرعلی را نداشتم و تنها در دفاع از خود پیچ گوشتی را به طرفش انداختم.

در دادگاه چند نفر از شاهدان ماجرا به تشریح روز حادثه پرداختند که قضات دادگاه بعد از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش برای صدور حکم وارد شورشدند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mardomsalari.com




مطالب داغ سایر بخش ها:
دمشق خبر سقوط يك فروند جنگنده سوری را تاييد كرد
پرداخت 10 میلیون ریال به هر خانواده ی زلزله زده
بدهی های خارجی ايران کاهش می یابد
صداوسيما از پخش خنده‌بازار عذرخواهی کرد
ربوده شدن خبرنگار صدا و سیما در سوریه