شکنجه زندانیان
فعالان حقوق بشر عربستان از شکنجه زندانیان در زندان الحایر به شیوه جدیدی برای شکستن تحصن آنها خبر دادند.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، فعالان حقوق بشر عربستان گفتند که رژیم سعودی از شیوه های تازه برای نقض حقوق بشر علیه زندانیان استفاده می کند.

به گفته این فعالان، رژیم آل سعود برای مجبور کردن زندانیان در ماه مبارک رمضان به پایان دادن به تحصن خود از دادن هر نوع غذا و حتی آب به آنها امتناع کرده است.

اکثر زندانیان سیاسی در زندان مخوف الحایر نگهداری می شوند.

فعالان حقوق بشر گفتند: زندانبانان رژیم سعودی در پی مجبور کردن زندانیان به شکستن تحصن خودشان در آب نوشیدنی آنها مواد مخدر ریخته اند.

این فعالان در شبکه های اجتماعی در اینترنت فاش کردند که زندانیان زندان الحایر همچنین در ماه مبارک رمضان به علت مخالفت مسئولان زندان در رسیدگی به وضعیت زندانیان بیمار تحصن کرده بودند.

آنها همچنین خواهان رسیدگی به وضعیت حقوقی خود شده بودند زیرا پرونده های آنها در دادگاههای سعودی بدون رسیدگی به حال خود رها شده است.

به گفته فعالان حقوق بشر، زندانبانان سعودی در ماه مبارک رمضان به مدت دو روز زندانیان را از هرگونه غذا و آب محروم کرده و آنها را به پایان تحصن وادار کردند.

این فعالان تصریح کردند: زندانبانان سعودی در پی سرکوب زندانیان، یکی از آنها از ناحیه سر به شدت زخمی کرده و سپس به بیمارستان بردند اما وی تا این لحظه در کما به سر می‌برد.






گردآوری: گروه خبر سیمرغ

www.seemorgh.com/news

منبع:alalam.ir


مطالب داغ سایر بخش ها:
شکایت دوباره اپل از سامسونگ
زنگ خطر مسکو برای اوپک
ایران تحریم شد، عراق رکورد زد
پادشاه عربستان به علت سكته قلبی در نیویورك زیر تیغ جراحی رفت
انفجار دوبمب درعراق