فرار قاتل از صحنه جرم
مأموران انتظامی شهرستان میناب موفق شدند قاتل فراری را کمتر از 10 ساعت پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر کند.


به گزارش سرویس حوادث ایسنا - منطقه خلیج‌فارس، سرهنگ ابوالقاسم عرب‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اعلام این خبر افزود: مأموران انتظامی پاسگاه کریان شهرستان میناب در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در حوزه استحفاظی و متواری شدن قاتل، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه کریان شهرستان میناب با انجام تحقیقات محسوس و غیرمحسوس، قاتل اهل روستای کریان که شب حادثه در یکی از روستای تابعه شهرستان به وسیله چاقو با مقتول درگیر شده بود را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه قاتل شب حادثه با استفاده از پوشش زنانه و پوشیدن چادر از صحنه قتل موفق به فرار شده بود بیان کرد: وی قصد خروج از حوزه استحفاظی شهرستان را داشت که در کمتر از 10 ساعت پس از وقوع قتل در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قاونونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب ضمن تأکید بر تعامل و همکاری مردم با پلیس، تصریح کرد: شهروندان و عموم مردم شهرستان باید پلیس را از خود بدانند و همکاری با پلیس را در تمام زمینه‌ها یک فریضه و عبادت الهی بدانند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir



مطالب داغ سایر بخش ها:
کشف شباهت های مغزی کوسه با انسان
مردم باید از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور مطلع شوند
صادرات 50 قلم کالا ممنوع شد/ فهرست کامل این کالاها
حالت فوق العاده در 10 ایالت آمریکا
جزئیات طراحی سئوالات در کنکور ارشد