نزاع نیمه شب
نزاع چند جوان که پس از مصرف مشروبات الکلی رخ داد با قتل جوان ۲۱ ساله ای پایان یافت.


به گزارش خراسان، ساعت 11:30 پنجشنبه گذشته، مأموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، اعلام کردند جوان ۲۱ ساله ای در نزاع دسته جمعی و به ضرب چاقو کشته شده است. در پی دریافت این خبر، بلافاصله قاضی علی موحدی راد به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل درگیری واقع در منطقه التیمور مشهد شد. خون ریخته شده مقابل یک منزل مسکونی در پنجتن ۸۷ مشخص کرد که نزاع در این مکان رخ داده است؛ بنابراین بررسی های میدانی در این باره آغاز شد.

تحقیقات مقام قضایی بیانگر آن بود که ۴ یا ۵ جوان که حال طبیعی نیز نداشتند به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر شده اند که در این میان جوان ۲۱ ساله ای به نام احمد با وارد آمدن ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان شهید هاشمی نژاد منتقل شده است اما وی در اتاق عمل بیمارستان به دلیل شدت خونریزی ناشی از اصابت چاقو به قسمت پایین شکم جان خود را از دست داده است. گزارش خراسان حاکی است، قاضی ویژه قتل عمد پس از انجام بررسی های قضایی در بیمارستان، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و بدین ترتیب تلاش مأموران انتظامی برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت و شرکت کنندگان در نزاع منجر به قتل ادامه یافت. مأموران انتظامی که عملیات پلیسی خود را با نظارت مستقیم قاضی موحدی راد آغاز کرده بودند ساعاتی بعد موفق شدند ۲ تن از شرکت کنندگان در نزاع را دستگیر کنند.

متهمان این پرونده جنایی در اعترافات خود عنوان کردند قبل از درگیری به زمین های کشاورزی رفته بودیم که در آن جا مشروبات الکلی مصرف کردیم و پس از آن که به پنجتن ۸۷ آمدیم با یک مشاجره لفظی درگیری شروع شد. آن ها همچنین نوجوانی را به عنوان ضارب معرفی کردند. تحقیقات شبانه قاضی ویژه قتل عمد نشان داد نوجوان مورد ادعا حدود ۲۰ روز قبل از کانون اصلاح و تربیت آزاد شده بود؛ بنابراین وقتی مأموران برای دستگیری وی عازم محل زندگی اش شدند مشخص شد که متهم به قتل متواری شده است.

این گزارش حاکی است: به دستور مقام قضایی پدر و مادر این نوجوان به اتهام معاونت در فراری دادن متهم به قتل دستگیر شدند و تلاش مأموران برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده جنایی ادامه یافت.


 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tabnak.ir



مطالب داغ سایر بخش ها:
شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجوی ارشد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
موافقت با تشدید تحریم ها،مخالفت با گزینه نظامی
افت 2 درصدی بهای طلا
نمایندگان فقط ۲،۴۰۰،۰۰۰ تومان حقوق می‌گیرند
واژگونی مینی‌بوس در اتوبان قم ـ تهران 23 مجروح بر جای گذاشت