خودکشی بعد از قتل
مرد معتاد وقتی فهمید همسرش قصد طلاق دارد او را به قتل رساند و خودکشی کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، ظهر روز چهارشنبه یکم آذرماه امسال دختربچه ای در تماس با پلیس 110 از قتل پدر ومادرش در یکی از محله های اصفهان خبر داد.

پس از این تماس تیمی از ماموران در محل حادثه حاضر شده و در جریان بررسی های اولیه خود دریافتند مرد 43 ساله که از ناحیه دست، گردن و شکم مورد اصابت ضربه های کارد قرار گرفته است هنوز نفس می کشد به همین خاطر او را بلافاصله به بیمارستان منتقل کردند اما زن 32 ساله بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

دختر خانواده که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در جریان تحقیقات گفت: امروز ظهر وقتی به خانه آمدم با بهم ریختگی وسایل و پیکر غرق در خون پدر و مادرم روبرو شدم به همین خاطر سریع با پلیس 110 تماس گرفتم.

کارآگاهان در بررسی های اولیه خود احتمال دادند این زن و مرد از سوی قاتلی آشنا مورد اصابت ضربه های چاقو قرار گرفتند اما کشف آلت قتاله و دلایل علمی دیگر در صحنه جنایت این فرضیه را تغییر داد. تیم پلیسی در فرضیه جدید خود احتمال دادند مرد 43 ساله به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رسانده و سپس دست به خودکشی زده است.

کارآگاهان سپس برای کشف راز این جنایت راهی بیمارستان شده و تنها مظنون قتل زن جوان پس از چند عمل جراحی از مرگ نجات یافت او با بهبود حالش تحت بازجویی قرار گرفت که در ابتدا منکر قتل همسر خود شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت : من به کراک اعتیاد دارم و این موضوع باعث اختلاف من و همسرم شده بود. چندی قبل اوبه خاطر اعتیادم حق طلاق گرفته بود. روز حادثه با هم درگیر شدیم و او قصد ترک خانه را داشت من هم در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با ضربه های چاقو او را کشتم . بعد از مرگ همسرم دیگر ادامه زندگی برایم مقدور نبود به همین خاطر با ضربه های چاقو خودکشی کردم.

سرهنگ حسین حسین زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.

وی همچنین با هشدار به خانواده ها اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود در پلیس آگاهی 50 درصد خشونت و جنایت ها با مواد مخدر ارتباط داشته و از سوی معتادین صورت می گیرد به همین خاطر خانواده ها باید نظارت بیشتری بر رفت و آمدهای فرزندان خود داشته باشند و از ارتباط آنها با افراد ناباب و معتاد جلوگیری کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخش ها:
ابلاغ توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به احمدی‌نژاد
حالا توپ در زمین اروپاست
جدیدترین جزییات حادثه مدرسه پیرانشهر و وضعیت دانش‌آموزان
حکم قصاص برای قاضی سابق دادگستری
سونامی بدهی بانک‌ها