مكان آتش‌سوزی يك محوطه‌ای با وسعت پنج هزار متر مربع بود كه بيش از نيمی از آن دچار آتش‌سوزی شده بود و به دليل وسعت آتش‌سوزی از دستگاه تنفسی و لوله‌های آبدهی برای خاموش‌كردن اين حريق در جهات مختلف استفاده شد...
 
میدان تره بار مركزی در شب گذشته و صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش ایسنا - وقوع یك فقره آتش‌سوزی در محل جمع آوری ضایعات پوشال میوه در میدان تره بار مركزی در ساعت 16:27 به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران گزارش شد و آتش‌نشانان ایستگاه‌های 35 و 22 با تانكر آب ایستگاه 38 به محل حادثه اعزام شدند.

عبدالله شهروردی فرمانده نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه 35 در رابطه با جزییات این حادثه اظهار كرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه، عملیات خاموش‌كردن آتش‌ را آغاز كردند كه این عملیات تا ساعت 21:38 ادامه داشت.

وی افزود: مكان آتش‌سوزی یك محوطه‌ای با وسعت پنج هزار متر مربع بود كه بیش از نیمی از آن دچار آتش‌سوزی شده بود و به دلیل وسعت آتش‌سوزی از دستگاه تنفسی و لوله‌های آبدهی برای خاموش‌كردن این حریق در جهات مختلف استفاده شد.

به گزارش ایسنا، در پی این آتش‌سوزی كه شب گذشته رخ داد امروز نیز نیروهای ایستگاه 35 در ساعت 07:13 دقیقه به همان محل اعزام شدند.

شفاهی، فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به این عملیات، در این باره گفت: زمانی كه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، دود از قسمت‌های مختلف این محل نمایان بود و به سرعت با كشیدن لوله‌های آبدهی عملیات اطفاء حریق آغاز شد كه پس از گذشت حدود پنج ساعت این آتش‌ خاموش شد.

وی ادامه داد: البته یك دستگاه خودرو آتش‌نشانی از ایستگاه 65 در محل حاضر بود كه ما را در امر خاموش كردن این آتش‌سوزی كمك كرد.

در حال حاضر كارشناسان پیشگیری منطقه پنج آتش‌نشانی در حال بررسی علت دقیق بروز این آتش‌سوزی و تخمین خسارات وارده هستند.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir