محمد برزنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: گزارش‌ها درخصوص آخرين خسارات وارده به منطقه زلزله زده حاكی از آن است كه ‌١٨٠٠واحد مسكونی روستايی و عشايری آسيب‌ديدند و.....
 
 
 

فرماندار ریگان گفت: در پی وقوع زلزله ‌٥/٦ ریشتری ساعت ‌٢٢ و ‌١٢ دقیقه شب گذشته در شهرستان ریگان واقع در استان كرمان ‌٤ نفر كشته و ‌٢١نفر زخمی شدند.

محمد برزنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: گزارش‌ها درخصوص آخرین خسارات وارده به منطقه زلزله زده حاكی از آن است كه ‌١٨٠٠واحد مسكونی روستایی و عشایری آسیب‌دیدند و تعدادی از روستاها با قطعی برق و آب مواجه هستند.

به گفته وی نیروهای امدادی علی‌رغم صعب العبور و كوهستانی بودن منطقه و مسدود شدن برخی جاده‌ها براثر ریزش كوه‌ خود را به منطقه آسیب‌دیده رسانده و هم‌اكنون نیروهای امدادی در حال امدادرسانی هستند.

فرماندار ریگان خاطرنشان كرد: چادرهای امدادی برای اسكان موقت آسیب‌دیدگان برپا شده و نیازهای اولیه شامل غذا ودارو تأمین شده است.

برزنگ افزود:مركز زلزله در روستای چاه قنبر بوده است و كانون اصلی زلزله ‌٢٠روستا را شامل می‌شود و ‌٥٠روستا و آبادی در اطراف این كانون قرار دارند.

به گزارش ایسنا، شهرستان ریگان دارای‌٨٠ هزار نفر جمعیت بوده و در فاصله ‌٢٨٥ كیلومتری مركز استان كرمان قرار دارد.

   
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir