قتل مرموز یک مرد ناشناس با شلیک گلوله
تحقیقات جنایی برای کشف راز قتل مرد مجهول‌الهویه‌ای که به ضرب گلوله کشته و جسدش در جاده مسگر‌آباد پیدا شده است، آغاز شد.

 کشف جسد در محله مسگرآباد


ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی تهران در ساعات پایانی پنجشنبه گذشته از کشف جسد مردی در جاده مسگر‌آباد مطلع شدند و از آنجا که فرد تماس‌گیرنده اطلاعات دقیقی در اختیار اپراتور قرار نداده بود، مامور پلیس گمان کرد مرگ مرد جوان ناشی از تصادف بوده است. بنابراین ماموران راهور منطقه به محل اعزام و در بررسی اولیه متوجه شدند آثار جراحت ناشی از تصادف مرگبار روی بدن متوفی وجود ندارد.

ماموران پلیس راهور پس از بررسی دقیق‌تر آثار گلوله را روی سر متوفی دیدند و حدس زدند چون فردی که موضوع را به پلیس اطلاع داده داخل خودرو و در حال حرکت بوده، فقط دیده که جسدی کنار جاده افتاده و متوجه نشده مرگ بر اثر تصادف نبوده است.

به این ترتیب، تحقیقات جنایی آغاز و مشخص شد حدود 6 ساعت از قتل مرد جوان گذشته است. همچنین در بررسی جیب‌‌های مقتول مشخص شد هیچ مدرک هویتی‌ای همراه او نیست. بنابراین بازپرس جنایی پس از پایان تحقیقات در محل کشف، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای  معاینات دقیق‌تر را صادر کرد. به‌علاوه، گروهی از ماموران پلیس آگاهی تهران ماموریت یافتند هویت جسد را کشف و خانواده‌اش را شناسایی کنند. از سویی باید دوربین‌های مداربسته آن محدوده بررسی شود تا شاید اطلاعاتی که در شناسایی قاتل یا قاتلان موثر باشد به دست بیاید.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir