سرمربی تيم فوتبال سايپا گفت: كريم انصاری فرد به دليل آنكه به يكی از اين دو تيم قرمز و آبی نرفت لقب ستون پنجم به او دادند.
 
فارس: مجید صالح در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران در پاسخ به سؤال خبرنگاری كه در مورد بیانیه شدید الحن باشگاه سایپا علیه گزارش‌گر بازی ایران و قطر منتشر كرد گفت: در اكثر مصاحبه‌ها از من در مورد تیم ملی نظر خواهی می‌شود، كه من فقط با گفتن یك جمله كوتاه نظری نمی‌دهم به این سؤالات پاسخ دادم كه خبرنگاران می‌پرسند چرا و من حرفی نمی‌زدم، ولی امروز می‌خواهم دلیل آن را بگویم در تیم ملی كه یك گل بزنیم و یا نزنیم و یك توپ وارد دروازه حریف بشود یا نشود ستون پنجم، كریم القطری، بخشش كریمانه و ... لقب می‌گیریم. ارزشی ندارد كه در مورد تیم ملی بخواهم حرفی بزنم.
 
وی ادامه داد: جوان 21 ساله در خط حمله تیم ملی بازی می‌كند، جوانی كه در عین جوانی پول و موفقیت دارد و اگر خیلی‌ها جای این بازیكن بودند مدل موهایشان شبیه هنرپیشه‌های هالیوود می‌شد و لباس‌های آن چنانی می‌پوشیدند و ماشین سواری می‌كردند وكارهای ناجور انجام می‌دادند؛ اما مدل موهایش را به ساده ترین شكل آرایش می‌كند و پیش از حضور در میدان دعای حضرت فاطمه می‌خواند و به این بازیكن لقب ستون پنجم داده اند.
آن هم به خاطر اینكه یك گل را نزده است. با این شرایط خدا را شكر می‌كنم در رده ملی سابقه زیادی ندارم و گرنه امروز صالح الاماراتی و صالح العربستانی می‌شدم.
 
سرمربی سایپا كه از گزارشگر بازی ایران و قطر به شدت گلایه‌مند بود عنوان كرد: آیا می‌دانید ستون پنجم تعریفش چیست؟ ستون پنجم واژه‌اش از جنگ جهانی دوم گرفته شد و خائنانی كه به كشور خود خیانت می‌كردند ستون پنجم بودند.
وی افزود: آیا كریم انصاری فرد به ایران خیانت كرده است؟ ما به كجا می‌رویم، الفاظ مهم است.
 
وی تاكید كرد: چرا باید به كریم انصاری فرد لقب ستون پنجم بدهیم، عرق ایرانی ما این است كه همه می‌خواهند ایران برنده شود؛ اما واژه ستون پنجم در 90 درصد از رسانه‌های ما تاثیر گذاشت و كریم انصاری فرد كه 8 ماه پیش با یك گل زده بهترین بازیكن شد و حتی بكن بائر در موردش نظر داد اكنون ستون پنجم می‌شود. از شما می‌پرسم كه ارباب رسانه‌ها هستید. ما به كجا می‌رویم؟ این بیانیه باشگاه شدید الحن نیست یك بیانیه عادی است كه معنی ستون پنجم را تعریف كردند.
 
صالح همچنان با عصبانیت و هیجان در مورد این موضوع صحبت می‌كرد و در ادامه بیان داشت: خوش به حال مربیان لیگ برتری كه بازیكن ملی ندارند، امثال مربیانی مانند ابراهیم زاده كه بازیكنان ملی‌شان با شرایط روحی و روانی بد و آسیب‌دیدگی تحویل باشگاهش می‌شوند و اكنون او نمی‌داند مقابل سامسونگ و پرسپولیس چه كار كند، این دستمزد مربیانی است كه در باشگاه‌شان بازیكن ملی پوش دارند. كاش ما هم آن یك ملی پوش را هم نداشتیم.
 
كریم انصاری فرد 90 دقیقه بازی كرد و در اواخر مسابقه با عضله پا گرفته شده به میدان رفت اما وقتی یك گل نمی‌زند از عرش به فرش می‌آید این اشكال از تیم ملی نیست با كارد هم می‌توان سبزی پاك كرد و هم آدم كشت.
 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com 
 
مطالب داغ ورزشی:
ناگفته های علی کریمی از قصه بازوبند تا برف مونیخ/ زیدان هم اشتباه کرد؛ من که کریمی هستم  
تصویری قدیمی از علی‌ دایی و کریم باقری
عادل هر چه بگیرد حق اوست
مایلی کهن:دایی40 درجه تب کند یک درجه اش به کسی نمی بخشد،پولش راببخشد؟!
افشاگری بی‌سابقه جلالی در نود