هدایتی که برخی رسانه‌ها به او لقب رومن آبراموویچ ایرانی را داده‌اند، سه فصل پیش قصد داشت پرسپولیس را بخرد که در آن ناکام بود. بعد از آن هر وقت تیمی با مشکلات مالی مواجه می‌شود، نام هدایتی هم به عنوان خریدار آن باشگاه به میان می‌آید.

گل: در حالی که زمزمه‌های خرید تیم داماش گیلان توسط حسین هدایتی به گوش می‌رسد، خبر رسید مالک متمول استیل‌آذین با مسئولان ورزشی نیروی دریایی به توافق رسیده و از فصل آینده مالکیت بخش زیادی از تیم ملوان انزلی به هدایتی واگذار می‌شود.

این خبر را ناخدا آذرگون رئیس تربیت‌بدنی نیروی دریایی ارتش عنوان کرده است. آذرگون در پاسخ به این سوال که آیا به این ترتیب ماجرای خرید داماش منتفی است، توضیح داد: «ما به هیچ عنوان قصد حاشیه‌سازی و ضربه زدن به دیگر باشگاه‌ها را نداریم. با آقای هدایتی به توافق رسیده‌ایم و بخش زیادی از سهام باشگاه ملوان به ایشان واگذار خواهد شد. این معامله ربطی به مذاکرات ایشان با باشگاه داماش ندارد و آن مذاکرات هم می‌تواند روند خود را طی کند.»

هدایتی که برخی رسانه‌ها به او لقب رومن آبراموویچ ایرانی را داده‌اند، سه فصل پیش قصد داشت پرسپولیس را بخرد که در آن ناکام بود. بعد از آن هر وقت تیمی با مشکلات مالی مواجه می‌شود، نام هدایتی هم به عنوان خریدار آن باشگاه به میان می‌آید؛ از جمله شاهین بوشهر و داماش. اما بالاخره رویای بازگشت هدایتی به لیگ برتر با خرید امتیاز تیم ملوان انزلی محقق شد. ملوان سال گذشته مشکلات شدید مالی داشت و به گفته پورغلامی، تا روزهای آخر فصل فقط 5 درصد قراردادهای بازیکنان این تیم پرداخت شده بود.

با ورود قریب‌الوقوع هدایتی به ملوان و حل شدن مشکلات مالی این باشگاه ریشه‌دار، باید دید آیا ایده انزلی‌چی‌ها برای بازگرداندن چهره‌های سرشناسی مثل پژمان نوری و مازیار زارع به انزلی محقق خواهد شد؟




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
فوتوکاتور/بازی تدارکاتی پرسپولیس با تیم دولت!
عکس/نشان دادن عرق ملی مجیدی در قطر
جباری: من پیشنهاد دادم، بقیه بازیکنان قبول کردند / با تعطیلی تمرین جدیت خود را نشان دادیم
رائول به السد قطر پيوست