فرهاد مجیدی کاپیتان پیشین و محبوب استقلال که این روزها با پیشنهادات متفاوتی از سوی تیم های لیگ برتر مواجه می شود در خصوص خداحافظی وحید هاشمیان از دنیای بازیگری و فوتبال گفت...

خبرآنلاین: فرهاد مجیدی کاپیتان پیشین و محبوب استقلال که این روزها با پیشنهادات متفاوتی از سوی تیم های لیگ برتر مواجه می شود در خصوص خداحافظی وحید هاشمیان از دنیای بازیگری و فوتبال گفت: خداحافظی وحید از فوتبال خیلی برایم سخت بود و از شنیدن آن شوکه شدم. هرچند احساس می کنم او همواره بهترین راهها را انتخاب می کند و قطعاً این بار نیز شرایط را برای خداحافظی مناسب دیده است اما تصور نمی کردم فوتبال ایران به راحتی موجبات خداحافظی یکی از مهاجمان خوب و کلاسیک خود را فراهم کند .

وی در خصوص شخصیت وحید گفت: من بارها با وحید در اردوها هم اتاق بوده ام و به جرات می توان گفت وحید یکی از باشخصیت ترین و بااخلاق ترین فوتبالیست های ایران که تاکنون دیده ام بود. او هرگز حاضر نبود تا مسائل اخلاقی، فوتبالی و حرفه ای جای خود را به مسائل حاشیه ای و غیرفوتبالی دهد. وحید هیچ وقت تن به ذلت و روابط پشت پرده و ارتباط های خاص نمی داد و اعتقادی به پارتی بازی و کمک گرفتن از گروههای قدرت در فوتبال نداشت و همواره آهسته و پیوسته حرکت کرده است که این نیز می تواند الگوی خوبی برای نسل جوان باشد .

کاپیتان پیشین آبی ها در خصوص تجلیل و استفاده از تجربیات هاشمیان تصریح کرد: در ابتدا باید عنوان کنم امثال هاشمیان در فوتبال کشورمان کم هستند و باید قدر او را دانست و نباید گذاشت وحید نیز به تاریخ بپیوندد. متأسفانه افراد مشابه او مانند خاکپور در فوتبال ما کنار مانده اند. به هر حال امیدوارم فوتبال ایران و مسئولین قدر جایگاه اخلاقی وحید در میان مردم را بدانند و هرچه زودتر شاهد حضور وحید برای انتقال دانش و تجربه عالی او به فوتبال ایران باشیم که این امر نیازمند اعتماد و اطمینان مدیران فوتبال ایران است تا پای افراد خوش نام و باتجربه ای چون وحید که 11 سال سابقه بازی در آلمان را دارد و توانسته است بهترین و معتبرترین مدرک مربیگری را اخذ کرده فراهم شود. نسل جدید فوتبال ایران باید وحید و امثال او در فوتبال ایران را که به اندازه انگشتان یک دست هستند را برای خود الگو قرار دهند و رفتار کاملاً حرفه ای یک بازیکن ناب ایرانی را از او بیاموزند .

شماره هفت محبوب آبی ها در ادامه افزود: شخصاً علاقه مند هستم در صورت امکان با کمال میل برای بازی خداحافظی او که به نظرم فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس بازی مناسبی در شأن او تدارک خواهند دید حضور داشته باشم و سهم کوچکی در آن ایفا کنم .دومین خاطره ام با وحید بر می گردد به زمان حضورم در النصر امارات که برای اردویی در آلمان به بوخوم رفته بودیم. در آنجا من به همراه تعدادی از بازیکنان برای دیدن وحید و تمرینات بوخوم به آنجا رفتیم.نکته جالب این بود که تعدادی از بازیکنان و هم تیمی های او به نوعی از تمرینات جدی و بازی محکم او ناراضی بودند در حالی که این سبک بازی و اخلاق وحید بود که در آن تلاش و جدیت حرف اول را می زد و برایم جالب بود که آلمانی ها که خود در نظم و جدیت زبانزد هستند در مقابل جدیت وحید کم آورده بودند .

مجیدی در پایان ضمن تمجید از وحید هاشمیان گفت: برای وحید عزیزم در هر جایی که هست آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم و قدم نو رسیده را به او و همسرش تبریک می گویم و امیدوارم او را به زودی در لباس مربیگری ببینم .





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
المپیک زیر باران/گزارش تصویری
عکس/ فریاد شادی روزبهانی بر روی رینگ
حواشی کامل دیدار گهر و پرسپولیس؛ تشویق مجیدی و شعارهای جالب هواداران گهر
ضربه کاشته تماشایی نیمار مقابل بلاروس /فیلم