لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به دیگر ستارگان فوتبال که به درخواست فیفا برای حضور در برنامه سلامت کودکان پاسخ مثبت داده‌اند، ملحق شدند.


تسنیم:به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا نوشت: فیفا توانسته است نظر برترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان را برای شرکت در برنامه "یازده برای سلامتی"جل کند. این برنامه که در جهت افزایش آگاهی کودکان سراسر جهان در خصوص اعتیاد، ایدز، مالاریا و چاقی در نظر گرفته شده تا پیش از این توانسته بود بازیکنان بزرگی همچون جان لوئیجی بوفون، مایکل اسین، دیدیه دروگبا، کارلس پویول و ساموئل اتوئو را برای همکاری با فیفا ترغیب کند.

اکنون هم لیونل مسی و کریستیانو رونالدو موافقت خود را برای شرکت در این برنامه اعلام کرده‌اند تا بدین ترتیب برای اولین بار در طول حرفه‌ خود در یک جبهه فعالیت کنند. در این برنامه 11 جلسه‌ای 90 دقیقه‌ای، یازده ستاره دعوت شده، هریک پیامی در خصوص یکی از معضلات و بیماری‌های شایع دنیا خواهند آموخت و با انتقال آن به کودکان سراسر جهان آنها را در خصوص شیوه‌های مراقبت از خود  برابر این بیماری‌ها آگاه خواهند کرد.

برای برنامه سلامت فیفا که اولین بار سال 2009 در آفریقا برگزار شد، تا کنون پیام‌های ویدئویی از دروگبا، پویول،بوفون، اتوئو و اسین ضبط و آماده شده است. هدف این برنامه که قرار است در 9 کشور دنیا پیاده شود، آگاه کردن 9 میلیون کودک تا سال 2014 است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tasnimnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
درخواست مهاجم پرسپولیس برای جدایی
داوران در مسابقات جوانان هم کتک میخورند!!!
کنایه معنادار مورینیو به لیونل مسی
تصاویری زیبا از بازی های دیشب لیگ های مختلف اروپا