رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: از حرف‌هایی که درباره دربی سال ۱۳۷۸ می‌زنند، تعجب می‌کنم چون در دربی‌ها بزن و نزن نداریم.

فارس:علی پروین در خصوص شرایط پرسپولیس و بازی مقابل صبای قم اظهارداشت: «خوشبختانه در بازی با صبا هم پرسپولیسی‌ها خوب ظاهر شدند و با خلق موقعیت‌های زیاد، فقط در ضربه نهایی دچار مشکلاتی شدند اما به عقیده من، پرسپولیس شایسته پیروزی بر صبا بود.»

 

وی افزود: «البته زمین قم هم خوب نبود و اگر مسئولان صبا این زمین را درست کنند به نفع تیم خودشان است چون آنها هم بازیکنان بسیار خوب و خلاقی دارند.»

 

پروین در خصوص دربی 75 که قرار است 6 بهمن برگزار شود نیز گفت: «فعلاً زود است درباره این دربی حرف بزنم و باید ببینیم بازی‌ها این هفته چه می‌شود تا هفته دیگر نظرم را خواهم گفت. خداوکیلی امیر قلعه‌نویی هم تیم خوبی دارد.»

 

رئیس کمیته فنی قرمزپوشان همچنین درباره صحبت‌هایی که درباره دربی سال 1378 مطرح می‌شود، تصریح کرد: «حرف‌های زیادی از گذشته و درمورد دربی سال 78 شنیدم، دوست ندارم به آن زمان برگردم که بگویم چرا 9 نفره شدیم، اما مردم بدانند در دربی بزن و نزن نداریم حالا تیمی می‌خواهد 9 نفره باشد 8 نفره یا 11 نفره، هر دو تیم دوست دارند پیروز زمین باشند و بعید می‌دانم کسی به کسی رحم کند.»

 

وی افزود: «یادم است حدود 10-15 سال نتایج دربی مساوی می‌شد، همه می‌گفتند تبانی در میان است و از این و آن طرف سفارش می‌کنند که به خاطر سازمان تربیت بدنی، فوتبال و مملکت، بازی مساوی شود که اصلاً اینطوری نبود. ما که اینهمه در پرسپولیس بودیم سفارش و از این حرف و حدیث‌ها برای دربی نشنیدیم و همیشه هم برای برد به میدان رفتیم، حالا آنهایی که شنیده‌اند ما بی خبریم.»

 

پروین در خصوص جلسه روز گذشته‌اش با رویانیان نیز گفت: «رویانیان برنامه‌های بسیار خوب و عجیبی برای پرسپولیس دارد، راستش را بخواهید برنامه‌های او من را شوکه کرد، امیدوارم که پرسپولیس آنقدر خوب نتیجه بگیرد که سردار هم بتواند برنامه‌هایش را پیاده کند. او و همکارانش برای تبدیل شدن پرسپولیس به باشگاه زحمات زیادی کشیدند.، در جلسه شب گذشته درباره خیلی چیزها حرف زدیم و باید اعلام کنم که با توجه به نتایج خوب یحیی و صبوری او، همه به آینده پرسپولیس امیدواریم. قلباً دوست دارم یحیی که لیاقتش را دارد، امسال یک جام برای پرسپولیس بگیرد و این تیم را آسیایی کند. البته کار سخت است، باید فشارها را از روی او برداریم و همه‌ هواداران مثل شیر پشت‌سر او باشند.»





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب داغ ورزشی:
مسی و توپ طلای چهارم در خانه + عکس
پیشنهاد علی پروین به رونالدو
عکس:نمودار جام حذفی تا مسیر قهرمانی
حمله وحشیانه به داور در شیلی/ فیلم