علی فتح الله زاده می گوید نمی گذارد رقیبش در پرسپولیس از این تیم جدا شود.

خبرآنلاین:علی فتح الله زاده مدیر استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ درباره دلخوری محمد رویانیان و جدایی احتمالی او از پرسپولیس گفت:« من که نمی گذارم او به این سادگی ها از فوتبال برود. به رغم همه شوخی ها و کل و کل هایی که با هم داشتیم ، رویانیان یکی از دلسوزترین و زحمتکش ترین مدیران سال های اخیر پرسپولیس و ورزش ایران است. فوتبال از رفتن او ضرر می کند. او با برنامه های اقتصادی اش توانسته گام های بزرگی برای پرسپولیس بردارد.»
فتح الله زاده ادامه می دهد:«قرار بود صبح امروز با ما بیاید تا با هم به نهاد ریاست جمهوری برویم. بحث مان هم بر سر گرفتن سند ورزشگاه های تمرینی مان بود اما نیامد. چند ساعت بعد هم که خبر استعفایش را شنیدم. از ظهر که این خبر را شنیدم شوکه شدم . در تلاشم که پیدایش کنم . حالا این قدر تماس می گیرم تا پیدایش کنم. باید با او حرف بزنم . مطمئن باشید نمی گذارم از پرسپولیس برود. من را که می شناسید ، الان چنان مخش را می زنم تا بماند که یاد بگیرد چطور با کمترین پول قرارداد بازیکنان را می بندم! »
محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس پس از دیدارش با رئیس دفتر رئیس جمهور به طور ناگهانی اعلام کرد می خواهد از همه فعالیت های دولتی اش استعفا بدهد و به عنوان یک پاسدار به ستاد کل نیروهای مسلح برگردد. این اتفاق درست زمانی افتاد که قائم مقام او همراه با علی فتح الله زاده در نهاد ریاست جمهوری حضور داشته تا سند مالکیت قطعی ورزشگاه درفشی فر را برای پرسپولیس بگیرد.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
عکس/تصادفی که استقلالی‌ها را متأثر کرد
دردسر خنده دار اما بزرگ علی فتح الله زاده/ کسی نیست با فرهاد مجیدی برود برای ثبت قرارداد!
یحیی مخالف جذب عنایتی
رونمایی ازعروس وخانواده علی پروین!+عکس