کارلوس کروش سرمربی تیم ملی می گوید هیچ وقت چیزی درباره تعطیلی لیگ نگفته و تنها می خواهد برنامه های لیگ در زمان بندی اش تمام شود.

خبرآنلاین:کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در پاسخ به سئوال خبرآنلاین پس از حرف های علی کفاشیان و ابهام به وجود آمده بر سر احتمال تعطیلی دوباره لیگ توضیحاتی داد که نشان می دهد او خواستی برای ایجاد وقفه مجدد در لیگ ندارد. کروش در این باره می گوید:« من حرف های رئیس را در تلویزیون ندیدم اما باید دو نکته را خیلی شفاف توضیح بدهم. اول اینکه روزی که در فدراسیون فوتبال و در حضور مسئول وقت ورزش ایران برای سرمربیگری تیم ملی با من صحبت کردند ، حرف شان تنها یک چیز بود. آنها از من فقط صعود به جام جهانی را خواستند و گفتند همه شرایط را مهیا می کنیم تا تیم ملی  به جام جهانی برسد. »

نکته دیگری که سرمربی تیم ملی به آن اشاره می کند یک بحث حرفه ای است درباره آماده سازی تیم ملی:«ما برنامه ای برای آماده سازی تیم ملی چیده ایم که بهتر و آمادتر باشیم اما این برنامه زمانی قابلیت اجرایی پیدا می کند که برنامه ادامه بازی های لیگ مشخص باشد و ما بدانیم چطور باید خودمان را با برنامه های لیگ تطبیق بدهیم. اینکه لیگ سر موعدش تمام بشود.»

و او ادامه می دهد:« این دو هدف ماست ، خیلی ساده و روشن. اما نکته مهم چیزی ست که درباره خواست من برای تعطیلی لیگ عنوان شده. باز می گویم؛ تعطیلی لیگ؟ وقت من را با این حرف های نادرست و بی اساس نگیرید!»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
7 استعفای آقای رفت و برگشت پرسپوليس
اتفاق عجیبی که در لیگ برتر واترپلو افتاد/ گرو کشی در آب!
تهدید سرمربی استقلال از سوی پرسپولیسی ها!
کفاشیان: روحیه سابق را ندارم چون حمایت نمی‌شوم/ هیچ‌گاه تاج علیه من لابی نکرد