سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وارد جزییات ارنج نشوید و من تصمیم می‌گیرم که تیمم چگونه وارد زمین شود.

فارس:یحیی گل‌محمدی پس از پایان تمرین دیروز پرسپولیس اظهار داشت: در خصوص بازی دیروز حرف زده‌ام و اگر سوال دیگری دارید بپرسید.

 

خبرنگاری پرسید مهاجمان از فرصت‌‌ها کم استفاده می‌کنند که گل‌محمدی گفت: بازیکنان باید فرصت طلب باشند و در این خصوص تمرینات اختصاصی انجام می‌دهیم.

 

یکی دیگر از خبرنگاران گفت: زوج نوروزی و انصاری فرد برای بازی دیروز بهتر نبود که سرمربی پرسپولیس پاسخ داد که وارد جزئیات ارنج نشوید. سوال کلی بپرسید من تصمیم می‌گیرم که تیمم را چگونه بچینم.

 

وی در خصوص کریمی و مهدوی‌کیا گفت: تصور نمی‌کنم آنها مشکلی داشته باشند و از فردا یا پس فردا در تمرینات ما حاضر می‌شوند. اما اگر آنها نباشند ضربه بزرگی می‌خوریم و سعی می‌کنیم با جوان‌ها کار را ادامه دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در دربی تیم را هجومی به زمین می‌فرستید گفت: بهترین تصمیم را می‌گیرم. ما فیلم بازی‌های استقلال را می‌بینیم و همه چیز بستگی به بازی حریف و خودمان دارد. بازی با استقلال مهم است و شاید ترکیبی هجومی به زمین بفرستم.

 

وی در خصوص اینکه برای اولین بار در دربی مربیگری می‌کند گفت: بیش از 10 بازی به عنوان بازیکن بازی کرده‌ام و می‌دانم که بازیکنان چه اتحادی برای این مسابقه دارند، اما سعی می‌کنیم که بهترین بازی را ارائه دهیم.

 

خبرنگاری پرسید خیلی‌ها می‌گویند استقلال از لحاظ روانی بهتر است که گل‌محمدی گفت: این مسائل ربطی ندارد قبلا هم تجربه شده که تیمی در جدول شرایط خوبی نداشته اما دربی را برده است.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خیلی از مربیان برای نباختن پا به دربی می‌گذارند گفت: این مسئله درست است اکثر مربیان می‌خواهند که بازنده نباشند و  تیمی که از موقعیت‌‌هایش استفاده کند برنده می‌شود. نباختن در این مسابقه برای هر مربی گارانتی است.

 

خبرنگاری پرسید علی دایی بعد از بردن استقلال قراردادش با پرسپولیس تمدید شد که گل‌محمدی گفت: شما نگران نباشید قرارداد من 2 ساله است و خیالم از این موضوع راحت.

 

وی در خصوص اینکه برگ برنده شما چه کسی است گفت: فکر می‌کنم جنگ مهاجمان باشد و همه چیز به آنها بستگی دارد.

 

یکی دیگر از خبرنگاران گفـت: استقلالی‌ها برگ برنده خود را قلعه نویی معرفی می‌کنند که گل‌محمدی پاسخ داد: برگ برنده ما روحیه خوب تیم است.

 

وی در پایان در خصوص روند پرسپولیس و اینکه آیا عدد 6 در روز شش بهمن می‌تواند خوش یمن باشد گفت: ما از 6 بازی چهار برد به دست آوردیم و خیلی ‌ها باور نداشتند که ما چنین نتایجی بگیریم. این پشتوانه خوبی است که بازی خوبی ارائه کنیم.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب داغ ورزشی:
کفاشیان: سازمان بازرسی به بازنشسته بودن بهروان ایراد گرفت/ مشکلی با تاج ندارم، خودم انتخابش کردم
کشاورز کاندیدای عنوان بهترین بازیکن جهان
ناصر محمدخانی: انصاری‌فرد باید روی ضربات آخر بیشتر تمرین کند/ گل‌محمدی حالا لیاقت خودش را نشان دهد